Підтримка та доопрацювання Інтернет-порталу «Стандартпарк»


Велика компанія в галузі збору та очищення, водовідведення, облаштування та благоустрою території.

Переглянути проєкт

Представники компанії "Стандартпарк Україна" звернулися за послугою підтримки існуючого порталу з інтернет-магазином.

Завдання з доопрацювання Інтернет-порталу

Основними завданнями були:

  1. Опис наявних інтеграцій на проєкті.
  2. Виправлення найпроблемніших помилок на сайті.
  3. Доопрацювання функціоналу кабінету для дилера.

Спочатку потрібно було виправити найкритичніші проблеми та підтримувати працездатність сайту. Проте, з часом обсяг та спектр завдань суттєво розширилися.
Ми доопрацювали дилерський кабінет, впроваджували техзавдання з оптимізації сайту від SEO-фахівців, інтегрували онлайн-оплату, працювали з корпоративним порталом Бітрікс24 та навіть наповнювали сайт контентом.

B2B особистий кабінет дилера

  • Зміна способів оплати для дилерів із прив'язкою до 1С
  • Виправлення помилок з дилерськими знижками
  • Правка оформлення замовлення для дилера: коректний вибір та додавання до списку купівлі товарів за артикулами
  • Редагування статусів дилерських замовлень
  • Виправлення багу: різні ЛК для української та російської версії сайту (кастомізація компонента, щоб не було прив'язки до сайту)
  • Встановлення коду Google Tag Manager на сторінках особистого кабінету дилера
  • Тестування відображення дилерського кабінету

Інтеграція 1С

  • Вивантаження замовлень користувачів (не дилерів) після обробки менеджером на сайті
  • Організація коректної передачі субдилера із сайту в 1С
  • Зміна інтервалу вивантаження оновлених замовлень
  • Передача коментарів покупців у створене поле в 1С
  • Тестування обміну замовленнями

Технічна SEO-оптимізація

В рамках підтримки порталу реалізували низку ТЗ від SEO-фахівців – наших партнерів із компанії Inweb.

Провели базову технічну оптимізацію: настроювання індексації потрібних сторінок, створення коректної XML-карти сайту, простановка переадресацій. Очистили сайт від битих посилань. Працювали з мета-тегами, HTTP-заголовками.

Тестування доробок на сайті

Під час виконання завдання або групи завдань підключали тестувальників. Ми перевіряли верстку окремих сторінок на різних пристроях, а також доповнений або наявний функціонал.

Ручне функціональне тестування допомогло виявити старі баги, і навіть не допустити некоректного спрацьовування нових функцій, впроваджуваних на сайт. Це надзвичайно важливий етап доопрацювання проекту для збереження його безперебійної працездатності.

Інші роботи з підтримки Інтернет-порталу

А крім описаного, ми робили і продовжуємо робити безліч інших різнопланових завдань:

  • Організація повідомлень відповідального менеджера про надходження замовлення
  • Впровадження змін у шаблони сторінок
  • Виправлення товарних фідів
  • Наповнення сторінок та каталогу контентом
  • Виправлення роботи геолокації, інтеграція нового сервісу місцезнаходження клієнта
  • Виведення товарів на сайті з урахуванням їх залишку
  • Автоматичне очищення застарілого кеша для оптимізації місця на диску сервера
  • Вибір офісу при оформленні замовлення та позначці «Самовивіз».
Давайте обговоримо ваш проєкт