
Інтернет-магазин органічних товарів, що працює з 2010 року.
Інтернет-магазин органічних товарів, що працює з 2010 року.
Мета – виправлення технічних помилок, нарощування цільового трафіку.
З питань просування почали працювати з липня 2020 року. На першому етапі, на нашу рекомендацію, провели аудит технічної оптимізації.
З-поміж виявлених проблем:
За першу ітерацію імплементації правок знайдені проблеми було вирішено. І ми одержали початкові результати:
А щодо трафіку зміни були помітні вже у вересні-жовтні 2020 року:
Другою ітерацією (у листопаді 2020 р.) було знайдено проблеми, які було складно виявити без перших правок:
Ці та низка інших робіт забезпечили подальше зростання трафіку сайту:
У розрізі місяців ми наростили трафік з 1788 уніков у липні до 3873 відвідувачів у січні 2021 р. – майже у 2,2 раза:
На наступному етапі проводили роботи з:
Усі ці роботи проводились поступово протягом 2021 року. Також наприкінці року почали працювати з зовнішніми посиланнями.
В якості підсумкового результату пропонуємо подивитися на повний графік відвідуваності з органіки з початку робіт до кінця 2022 року:
У конкретних цифрах результат має такий вигляд: з 1788 (липень 2020 р.) до 6700 (січень 2022 р.).
Отже, завдяки технічній оптимізації сайту, усуненню критичних помилок, а також роботам із внутрішньої оптимізації ресурсу вдалося наростити потік відвідувачів у 3,75 раза або на 275 %.
Ймовірно і ваш сайт потребує аналізу технічної оптимізації? Ми готові не лише знайти проблеми, що заважають розвиватися, а й оперативно усунути їх.