Сайт візитка та особистий кабінет клієнтів Найкращого ломбарду

сайт Найкращого ломбарду

Сайт приватного ломбарду компанії ПО «Найкращий ломбард» Богдан Ю.М. та Компанія», що займає топові позиції у своїй ніші у сфері кредитування фізичних осіб.

Переглянути проєкт

Про проєкт

Мета – створення комфортного та функціонального особистого кабінету на сайті, який дозволить користувачеві контролювати свої договори з компанією та вносити платежі.

Початок робіт з розробки

Реалізація функціоналу особистого кабінету – не перше завдання, яке «Червоний хамелеон» робив для проекту «Найкращий ломбард». Наші розробники вже були знайомі з сайтом:

  • виконали редизайн;
  • встановили та налаштували готове рішення «Аспро Корпоративний сайт 2.0», адаптували шаблон під тематику клієнта;
  • допомогли встановити «Бітрікс» на VPS-хостинг;
  • надавали підтримку при налаштуванні CMS;
  • консультували по роботі з рішенням;
  • додали другу мову – українську, використовуючи багатосайтову версію системи;
  • реалізували функціонал відображення найближчих відділень ломбарду до користувача з урахуванням його розташування;
  • виконали кросбраузерне та кросплатформне тестування промальовування сайту та роботу функціоналу;
  • допрацювали зовнішній вигляд та верстку для коректного відображення.

Але це була лише прелюдія. Зі справжньою розробкою наші програмісти зіткнулися саме на етапі виконання нового завдання – створення повноцінного функціонального особистого кабінету.

Потрібно було повністю відійти від старого кабінету ломбарду, який був вбудованим інтерфейсом 1С у сайт, і створити з нуля новий оптимізований, безпечний і швидкий.

Основними вимогами клієнта були:

  • безпека (багатоступінчаста авторизація, обмежений час сесії, захист від роботів);
  • зрозумілий дизайн та простота операцій;
  • миттєва оплата (через захищений веб-сервіс з отриманням статусу оплати).
авторизація користувачів

Завдання щодо створення особистого кабінету

  • створити та впровадити новий дизайн особистого кабінету, сторінок авторизації та оплати;
  • адаптувати зовнішній вигляд до різних пристроїв та платформ;
  • забезпечити отримання з 1С даних за договорами авторизованого користувача;
  • коректно розраховувати терміни та суми кредитних платежів, штрафних санкцій;
  • додати можливість онлайн-оплати.

Щоб не упустити деталей спільно з фахівцем в 1С і замовником було складено дуже широке та докладне технічне завдання, яке нам і потрібно було реалізувати.

Складність

5 з 5

Кейс отримав вищий бал складності з огляду на цілу низку факторів:

  • інтеграція з кастомним функціоналом 1С, розробленим спеціально для ломбарду;
  • підвищені вимоги щодо безпеки всіх операцій;
  • висока відповідальність;
  • робота «на гарячу» – вивантажити сервіс потрібно було 100% робітникам, оскільки сайтом вже користувалися реальні клієнти, все мало безперебійно працювати на ресурсі клієнта в перший же день.

Роботи з розробки особистого кабінету користувача

Дизайн та верстка

Для візуального відображення на сайті покрокової авторизації за допомогою пароля, що отримується за СМС, розроблені форми з елементами управління та докладними описами можливих помилок.


покрокова авторизація підтвердження номера телефону введення коду з смс

Зроблено верстку персональної області сайту з даними за всіма договорами клієнта.

особисті дані користувача

Розроблено сторінки для онлайн оплати в системі Portmone через сайт.

сторінки онлайн-оплати

Внесені правки до верстки ряду елементів в особистому кабінеті для десктопних та мобільних пристроїв:

  • оформлення таблиць;
  • заміна тексту у формах;
  • оформлення та розміщення кнопок.
форми авторизації
Давайте обговоримо ваш проєкт