
Компанія, що займається продажем професійної чоловічої косметики та аксесуарів для перукарень та барбершопів. Підприємство працює у сфері B2B.
Компанія, що займається продажем професійної чоловічої косметики та аксесуарів для перукарень та барбершопів. Підприємство працює у сфері B2B.
До нас представник компанії звернувся з метою розробки інтернет-магазину для Словаччини.
Мета – розробити інтернет-магазин на Бітрікс із персоналізованими цінами на базі готового рішення Аспро: Некст – інтернет-магазин.
Завдання:
встановити та налаштувати Бітрікс, а також готовий інтернет-магазин Аспро: Некст;
інтегрувати сайт із 1С;
перекласти сайт та всі функціональні елементи на словацьку;
персоналізувати шаблон;
допрацювати функціонал до потреб B2B проєкту.
Встановлено редакцію «Малий бізнес» Бітрікс та готове рішення Аспро: Некст. Програмісти зробили базові налаштування системи, шаблону та функціоналу, підготували до подальших доопрацювань, згідно з технічним завданням.
Сайт розроблявся для B2B-сегменту і замовнику потрібно було виводити різні ціни для різних груп користувачів. Цей функціонал доступний з коробки в редакції Бітрікс «Бізнес». Зважаючи на це, було прийнято рішення змінити ліцензію на більш функціональну.
За участю 1С-програміста зі сторони клієнта ми провели поетапну синхронізацію інтернет-магазину з базами даних 1С. Для цього робилися тестові вивантаження товарного довідника, а наші розробники оцінювали стан каталогу на сайті, вносили необхідні правки та допрацьовували обмін, щоб досягти стабільної синхронізації Бітрікс та 1С.
Оскільки основна робота із замовленнями ведеться в 1С, ми налаштували моментальну передачу інформації про оформлення покупки на сайті до системи обліку, а також передачу даних про зміну статусу замовлення на сайт.
У процесі інтеграції зіштовхнулися із проблемою вивантаження некоректних цін на сайт. Детальне опрацювання питання допомогло виявити та усунути помилку на стороні 1С.
Специфіка B2B-сайту у роботі з спеціальними покупцями - компаніями. Інтернет-магазин "Дукат" розрахований на взаємодію з кількома групами контрагентів. Замовнику необхідно було реалізувати функціонал виведення власних цін кожної з них.
Для цього:
Так нам вдалося на базі звичайного готового інтернет-магазину створити повноцінний проєкт B2B.
Питання реєстрації також потребувало особливої уваги, щоб обмежити доступ до персональної області. Ми реалізували такий алгоритм:
У ході реалізації цього завдання було усунуто низку проблем із надсиланням повідомлень. Також було організовано виведення списку всіх покупців у адмінці сайту.
За техзавданням клієнта були внесені деякі правки до шаблону:
Для коректної локалізації шаблону всі фрази російською, які є в коді, були винесені в lang-файли. Щоб перекласти, фрази вивантажили до таблиці Excel. Замовник замінив їх словацькими аналогами. Після цього ми завантажили їх у створені раніше lang-файли.
Крім перерахованого, при роботі з проєктом розробники налаштували коректну роботу пошуку на сайті, прибрали сторінку оформлення замовлення, виправили помилки.
Нам вдалося реалізувати досить цікавий проєкт – створити повноцінний B2B-інтернет-магазин на базі готового рішення Аспро: Некст. Такий спосіб розробки сайту значно прискорив та спростив досягнення цілей замовника.
Особливий порядок реєстрації на сайті та виведення індивідуальних цін дозволяє гнучко працювати з будь-якою кількістю контрагентів.
В результаті проєкт був повністю доопрацьований та запущений. Ми продовжуємо співпрацю із замовником та реалізуємо версію сайту для українського ринку. Але про це ми напишемо окремо.
Якщо ви хочете запустити такий проєкт, орієнтуйтесь на наступні цифри:
Щоб обговорити подробиці, зв'яжіться з нами або замовте зворотній дзвінок.