Створення оптового B2B-інтернет-магазину обладнання та косметики для барбершопів

Компанія, що займається продажем професійної чоловічої косметики та аксесуарів для перукарень та барбершопів. Підприємство працює у сфері B2B.

Переглянути проєкт

До нас представник компанії звернувся з метою розробки інтернет-магазину для Словаччини.

Цілі та завдання проєкту

Мета – розробити інтернет-магазин на Бітрікс із персоналізованими цінами на базі готового рішення Аспро: Некст – інтернет-магазин.

Завдання:

  • встановити та налаштувати Бітрікс, а також готовий інтернет-магазин Аспро: Некст;

  • інтегрувати сайт із 1С;

  • перекласти сайт та всі функціональні елементи на словацьку;

  • персоналізувати шаблон;

  • допрацювати функціонал до потреб B2B проєкту.

Процес створення оптового інтернет-магазину: Що було зроблено

Встановлено редакцію «Малий бізнес» Бітрікс та готове рішення Аспро: Некст. Програмісти зробили базові налаштування системи, шаблону та функціоналу, підготували до подальших доопрацювань, згідно з технічним завданням.

Сайт розроблявся для B2B-сегменту і замовнику потрібно було виводити різні ціни для різних груп користувачів. Цей функціонал доступний з коробки в редакції Бітрікс «Бізнес». Зважаючи на це, було прийнято рішення змінити ліцензію на більш функціональну.

Інтеграція з 1С

За участю 1С-програміста зі сторони клієнта ми провели поетапну синхронізацію інтернет-магазину з базами даних 1С. Для цього робилися тестові вивантаження товарного довідника, а наші розробники оцінювали стан каталогу на сайті, вносили необхідні правки та допрацьовували обмін, щоб досягти стабільної синхронізації Бітрікс та 1С.

Оскільки основна робота із замовленнями ведеться в 1С, ми налаштували моментальну передачу інформації про оформлення покупки на сайті до системи обліку, а також передачу даних про зміну статусу замовлення на сайт.

У процесі інтеграції зіштовхнулися із проблемою вивантаження некоректних цін на сайт. Детальне опрацювання питання допомогло виявити та усунути помилку на стороні 1С.

Персоналізована цінова політика

Специфіка B2B-сайту у роботі з спеціальними покупцями - компаніями. Інтернет-магазин "Дукат" розрахований на взаємодію з кількома групами контрагентів. Замовнику необхідно було реалізувати функціонал виведення власних цін кожної з них.

Для цього:

  • ми відключили можливість відображення цін, кількості товару та кнопки «Купити» для анонімних (неавторизованих) користувачів;
  • змінили редакцію CMS Бітрікс на старшу, щоб отримати можливість присвоєння кількох цін на один товар і розподілити їх потрібним чином за клієнтами;
  • налаштували висновок коректних цін кожного типу покупця.

Так нам вдалося на базі звичайного готового інтернет-магазину створити повноцінний проєкт B2B.

Розробка механізму реєстрації клієнтів на сайті оптового інтернет-магазину

Питання реєстрації також потребувало особливої ​​уваги, щоб обмежити доступ до персональної області. Ми реалізували такий алгоритм:

  • користувач проходить процедуру реєстрації на сайті;
  • адміністратор отримує повідомлення про новий обліковий запис на e-mail;
  • адміністратор перевіряє картку користувача на сайті та активує користувача з адміністративної частини;
  • користувач отримує на електронну пошту повідомлення про активацію, після чого він може увійти до облікового запису та переглядати відповідні ціни.

У ході реалізації цього завдання було усунуто низку проблем із надсиланням повідомлень. Також було організовано виведення списку всіх покупців у адмінці сайту.

Зміни у шаблоні

За техзавданням клієнта були внесені деякі правки до шаблону:

  • організовано видачу лише табличного виду в каталозі;
  • видалений зі сторінок блок раніше переглянутих товарів;
  • виведено статус «Очікується» для товарів, залишок на складі яких дорівнює 0 та прибрано можливість оформити покупку таких позицій.

Переклад шаблону на словацьку мову

Для коректної локалізації шаблону всі фрази російською, які є в коді, були винесені в lang-файли. Щоб перекласти, фрази вивантажили до таблиці Excel. Замовник замінив їх словацькими аналогами. Після цього ми завантажили їх у створені раніше lang-файли.

Інші завдання

Крім перерахованого, при роботі з проєктом розробники налаштували коректну роботу пошуку на сайті, прибрали сторінку оформлення замовлення, виправили помилки.

Резюме

Нам вдалося реалізувати досить цікавий проєкт – створити повноцінний B2B-інтернет-магазин на базі готового рішення Аспро: Некст. Такий спосіб розробки сайту значно прискорив та спростив досягнення цілей замовника.

Особливий порядок реєстрації на сайті та виведення індивідуальних цін дозволяє гнучко працювати з будь-якою кількістю контрагентів.

В результаті проєкт був повністю доопрацьований та запущений. Ми продовжуємо співпрацю із замовником та реалізуємо версію сайту для українського ринку. Але про це ми напишемо окремо.

Якщо ви хочете запустити такий проєкт, орієнтуйтесь на наступні цифри:

  • на розробку знадобиться від 50 до 100 годин, залежно від обсягу доробок;
  • приблизні терміни реалізації (за наявності вільних ресурсів у команді) – від 1 до 2,5 місяців.

Щоб обговорити подробиці, зв'яжіться з нами або замовте зворотній дзвінок.

Давайте обговоримо ваш проєкт