При правильному налаштуванні чат-бот перетворюється на потужний інструмент для роботи та реклами. У нього можна запрограмувати потрібні функції та відповіді на поширені запитання.
Чат-бот допоможе швидко обробляти запити, не втрачати лідів, розвантажити менеджерів і залучити нових клієнтів. Давайте розглянемо докладніше його можливості.
- Швидка реакція на лідів – чат-бот може обробляти запити цілодобово, без перерв і вихідних. Він допоможе утримати увагу клієнта до появи менеджера та взяти контакти для зв'язку в робочий час.
- Консультації відвідувачів – чат-бот може відповідати на часті запитання та допомагати з вибором товарів.
- Класифікація клієнтів– можна проводити опитування, щоб дізнатися про вподобання клієнтів і налаштувати інтеграцію з CRM, щоб розподіляти клієнтів та замовлення.
- Розсилки в соцмережах – відправляються в ОП підписників з профілю магазину або представника магазину. Налаштовуються за аудиторіями подібно до таргетованої реклами.
Часто відбувається так, що клієнт бачить рекламу в соцмережі, переходить по ній і звертається до чат-боту, щоб уточнити ціну, умови оформлення замовлення та доставки. Або йому потрібна допомога з вибором товару.
У першому випадку достатньо додати автоматичні відповіді на часті запитання: куди доставляєте, якими поштовими службами, з якою передоплатою, чи можлива післяплата, як довго буде йти посилка.
Щоб допомогти з вибором, можна попросити клієнта відповісти на кілька запитань, потім надіслати йому добірку карток товарів. Суть у тому, щоб дізнатися кому і для чого потрібен товар, а потім запропонувати відповідні варіанти.
Все це відбувається у соцмережі – клієнту не обов'язково відвідувати сайт інтернет-магазину, щоб отримати консультацію.
У механіку чат-бота можна закласти опитування. З його допомогою вийде:
- Уточнювати характеристики товарів, інтереси та побажання клієнтів.
- Дізнаватись їхню думку, просити проголосувати.
- Запитувати про важливі дати.
- Дізнаватись про друзів і членів сімей клієнтів.
- Отримувати телефони, пошти, посилання на профілі в соцмережах.
Такі дані є цінністю для маркетологів. А якщо налаштувати інтеграцію з CRM, то можна одразу зберігати їх у картках клієнтів. Пізніше ви будете надсилати клієнтам персоналізовані пропозиції на підставі автоматичної класифікації.
Що стосується розсилок в ОП, то тут можливості такі ж, як і у email-розсилок – можна пропонувати ті ж товари, аксесуари та акції, якими користувачі цікавилися раніше.
Відкриття та клікабельність вищі, ніж у класичних рекламних листів. А ще це рятує від блокування push-повідомлень у браузерах Firefox та Google Chrome.