SEO на етапі створення сайту

Оптимізація сайту на початковому етапі прискорює його запуск і розкручування. Розробка здійснюється паралельно з виконанням SEO-рекомендацій, тому на виході ви отримуєте ресурс, готовий до просування. У ньому вже враховані нюанси роботи пошукових алгоритмів, тому він має всі шанси вийти в топ.

Навіщо потрібно SEO на етапі розробки сайту

SEO під час створення нового сайту має бути основою. Від цього залежать позиції сайту в пошуковій видачі, кількість та якість трафіку. Для старого сайту, який переїжджає на нову платформу, це теж важливо, оскільки знижує ризик втрати позицій і трафіку. На жаль, при зміні платформи втрати будуть. Але правильна SEO-оптимізація допомагає швидше відновитись. Серед інших плюсів:

Економія часу

Якщо спочатку опрацювати структуру сайту, сторінок, SEO-функціонал, то згодом не доведеться переробляти сайт через труднощі з просуванням та/або технічними помилками. Чим кращий фундамент закласти під час розробки, тим швидше й краще розвиватиметься готовий сайт.

Економія грошей

Технічні зміни на сайті потребують як часу, так і грошей. Іноді доробка обходиться дорожче, ніж розробка. Якщо залишити все як є, то просування буде малоефективним. Щоб не марнувати гроші, краще одразу робити все правильно, згідно з документацією Google.

Фокус на просування

Якщо внутрішня оптимізація з самого початку зроблена правильно, то після створення сайту можна зосередитись на лінкбілдингу, а не на правках. Створити стратегію, вибрати донорів, взятися до нарощування посилальної маси, швидше і з більшою ймовірністю отримати від цього бажані результати.

Збереження напрацювань

Якщо у вас вже є сайт з контентом, позиціями в пошуковій видачі та посилальною масою, то важливо правильно перенести ці напрацювання на новий сайт. SEO-фахівець допоможе зробити це швидко та з мінімальними просіданнями трафіку. Ми врахуємо перенесення контенту під час розробки та оптимізації ресурсу.

Етапи SEO-оптимізації під час розробки сайту

SEO-оптимізація нового сайту передбачає 6 етапів, кожен з яких важливий для досягнення результату. При цьому підготовка контенту може здійснюватись паралельно з технічними роботами для економії часу. Структура залежить від конкурентів і семантики. А коли семантику вже зібрано, то можна працювати з текстами.

Аналіз ніші та конкурентів

На початковому етапі SEO-фахівці вивчають особливості, тренди, можливості та обмеження бізнес-ніші. Далі ми аналізуємо попит на основі пошукових запитів. Також аналізуємо структуру сайтів ваших конкурентів. Це допомагає скласти семантичне ядро та структуру для вашого сайту.

Складання семантичного ядра

Підбираємо тематичні ключові слова та розподіляємо їх по сторінках сайту, що просувається. Прагнемо повністю охопити запити клієнтів в обраній ніші, проте враховуємо наявний асортимент товарів і послуг. Створюємо основу для майбутньої структури сайту.

Розробка структури

На основі зібраної семантики, тенденцій в ніші, особливостей бізнесу замовника ми створюємо структуру майбутнього сайту. Робимо її зручною для людей та якісною для пошукових роботів. Приділяємо увагу навігації та карті сайту. За потреби даємо рекомендації з додавання сторінок, розділів.

Складання та робота з ТЗ

На даному етапі розробляється ТЗ по SEO з рекомендаціями щодо внутрішніх технічних робіт. Далі фахівці працюють з ТЗ: роблять внутрішню seo-оптимізацію, налаштовують редиректи, розробляють шаблони для метатегів, забезпечують адаптивність і швидкість роботи ресурсу.

Рекомендації по контенту

При перенесенні вже наявного контенту на новий сайт SEO-фахівці дають рекомендації по його оптимізації. Під час створення нового контенту готують ТЗ для текстів. Після впровадження рекомендацій та завдань щодо контенту можна переходити до повної перевірки сайту та його запуску.

Перевірка результатів

Перевіряємо спочатку виконання SEO-рекомендацій на тестовій версії, а після запуску – робимо повторну перевірку на production версії сайту. Аналізуємо одержані результати. Зважаємо на можливі зміни пошукових алгоритмів – якщо вони відбуваються під час розробки, то ми одразу надаємо відповідні рекомендації.

Чому послугу “SEO просування на етапі розробки” варто замовити в «Червоному хамелеоні»

Підходимо до питання комплексно. Налагоджуємо комунікацію між SEO-фахівцем, дизайнером і розробниками. Повідомляємо вас про поточні результати й зміни.

На виході ви отримаєте ТЗ по SEO на етапі розробки нового сайту. За яким дизайнер і розробники створять правильний, з погляду Google, сайт. Цей сайт буде готовий до зовнішнього SEO-просування. Ми перевіримо правильність впровадження рекомендацій.

Попередня аналітика

Аналізуємо конкурентів замовника, структури їхніх сайтів, сторінок, URL-адрес. Вивчаємо особливості ніші. Адаптуємо це до сайту замовника, допрацьовуємо його структуру, працюємо з командою розробки.

Індивідуальне технічне завдання

Створюємо ТЗ під конкретного замовника, а не використовуємо один шаблон для всіх клієнтів. Враховуємо CMS/фреймворк, на якому розробляється сайт. Даємо сучасні, адекватні рекомендації, які розробники зможуть реалізувати на конкретній платформі.

Відкритість до обговорень та комунікації з розробниками

Ми підтримуємо зв'язок із замовником під час розробки та оптимізації сайту. Відповідаємо на запитання, пояснюємо доцільність певних дій. Після розробки сайту перевіряємо реалізований функціонал на відповідність ТЗ.
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ: топ запитань по оптимізації

Що входить до оптимізації сайту на етапі розробки?

Аналіз ніші та конкурентів з подальшою підготовкою докладного ТЗ по SEO. Далі ведеться робота з реалізації рекомендацій у ТЗ. Це передбачає складання семантичного ядра та структури сайту, проведення внутрішніх технічних робіт, створення шаблонів для метатегів і підготовку контенту.

Чому розробляти сайт варто під керівництвом SEO-фахівця?
Коли краще починати просування сайту?
Які особливості оптимізації сайту під час створення?