Просування нового сайту в топ Google

Вміємо просувати молоді сайти. Застосовуємо перевірені SEO-методи для забезпечення зростання сайтів без ризику потрапляння під фільтри пошукових систем. Наша мета – полегшити власникам бізнесу просування нового проєкту. При співпраці з нами ваш сайт підніметься у видачі, а ви – отримаєте більше цільового трафіку та замовлень.

Особливості оптимізації нового сайту

Просування молодого ресурсу має низку нюансів. Залежно від ніші та типу сайту підходи відрізнятимуться. Але ключові аспекти просування залишаться незмінними.

Технічна основа

При правильному підході до розробки, з урахуванням SEO-вимог, сайт буде краще та швидше індексуватися пошуковими системами. Вам не потрібно буде змінювати структуру сайту та переробляти його.Тому перед розробкою сайту краще звернутись до SEO-фахівців, які зберуть семантику, підготують структуру, дадуть рекомендації у вигляді ТЗ по SEO на етапі розробки нового сайту.

Напрацювання трастовості

На початку роботи над SEO треба приділити особливу увагу створенню корисного унікального контенту та нарощуванню якісної посилальної маси. В разі правильно обраної стратегії лінкбілдингу сайт почне зростати у видачі. Спочатку за низькочастотними запитами, а потім і за середньочастотними.

Вибір ключових слів

У висококонкурентних нішах молодим сайтам складно змагатися зі старими по високочастотним запитам. Тому для просування обирають низько та середньочастотні запити, оскільки по ним конкуренція менша. Такі запити можуть приводити менше відвідувачів, але ці відвідувачі будуть більш цільовими. Тому що людина з точнішим запитом знає, що саме їй потрібно.

Оцінка ефективності результатів

Важко оцінювати ефективність результатів роботи, тому що сайт не має історії. Новий сайт не має достатньої відвідуваності, щоб можна було судити про поведінкові фактори. Контенту та зовнішніх посилань мало, SEO-просування не проводилося. Тому фахівці орієнтуються на тенденції в ніші, потім адаптують їх до ресурсу, що просувається.

Переваги просування нового сайту в Червоному хамелеоні

Використовуємо індивідуальний підхід і поринаємо у специфіку кожного конкретного бізнесу. Не працюємо за принципом конвеєра та не пропонуємо шаблонних рішень. Відстежуємо тенденції, щоб бути в курсі змін і пропонувати лише ті стратегії, які працюють на цей час.

Прозорість процесів

У вас буде доступ до всіх таблиць та звітів по проєкту. Ви точно знатимете що ми робимо і що збираємося робити. Усі дії з просування будуть вжиті лише з вашого відома та згоди.

Вартість лінкбілдингу

Під час роботи з лінкбілдингом ми прагнемо отримати найкращу ціну на кожне посилання.Тому переглядаємо домени на кількох біржах і звертаємось безпосередньо до власників майданчиків.Такий підхід допомагає отримати більше якісних посилань за менші гроші.

Гнучкість в оплатах

Ми надаємо клієнтам декілька варіантів оплати SEO-послуг. Ви можете замовити 20, 40, 80, або іншу кількість годин на місяць в залежності від потреб вашого проєкту. При цьому ви не платите за повітря – лише за реальні години роботи по вашому проєкту.

Довгостроковий супровід

Після виходу в топ важливо підтримувати зайняті позиції у пошуковій видачі. Адже конкуренти продовжують розвиватися та вкладати ресурси в SEO-просування. Тому ми рекомендуємо продовжувати публікувати новий контент і займатися лінкбілдингом, щоб зберігати позиції та не дати конкурентам себе випередити.

Етапи SEO-оптимізації нового сайту

Сео-оптимізація молодого ресурсу передбачає 6 етапів, які мають рівноцінне значення й чітку послідовність. Якщо пропустити один з етапів, то це негативно позначиться на фінальному результаті. Перед початком зовнішнього просування вкрай важливо здійснити внутрішню SEO-оптимізацію. Інакше ви витратите кошти на розкручування марно.

Аналіз ніші та конкурентів

Перед початком просування аналізуємо бізнес клієнта й визначаємо його потреби. Далі досліджуємо особливості ніші, канали та стратегії просування конкурентів. Це допомагає створити власну ефективну стратегію. Можна одразу відкинути невідповідні та/або неробочі методи.

Збір семантики та розробка структури

В основі оптимізації лежить створення та використання семантичного ядра (СЯ). Воно складається з ключових слів, притаманних конкретній ніші. Ключові слова підбираються на підставі запитів, за якими люди шукають інформацію про товари та/або послуги. Грамотне СЯ необхідно для початку роботи над проєктом. Воно враховується під час створення структури сайту, контенту, анкор-листа та під час лінкбілдингу.

Розподіл ключових слів

Запити користувачів бувають інформаційні й транзакційні. На сайті потрібні ключові слова під обидва типи запитів, щоб ви не втратили частину трафіку. Але їх треба грамотно розподілити, щоб у відповідь на інформаційний запит клієнти отримували статтю чи інструкцію, а за умови транзакційного запиту – потрапляли до картки товару, на сторінку послуги чи в потрібну категорію. Некоректно поєднувати обидва типи ключових слів на одній сторінці.

UI/UX-аудит, тестування сайту

Проводимо UI/UX аудит вашого сайту й сайтів конкурентів. Даємо рекомендації щодо покращення дизайну. В разі потреби допрацьовуємо дизайн вашого сайту та додаємо блоки, яких на ньому немає, якщо вони характерні для обраної ніші.

Також проводимо тестування сайту щодо помилок у відображенні десктопної та мобільної версій. У разі їх наявності виправляємо ситуацію, щоб забезпечити зручність та позитивний користувальницький досвід. Це впливає на поведінкові фактори та кількість замовлень.

Підготовка контенту

Для залучення цільового трафіку, просування товарів та/або послуг знадобиться контент на сайт. Для цього ми створюємо та узгоджуємо із замовником контент-план. Пишемо та публікуємо тексти відповідно до пріоритетів. Важливо, щоб при розробці контенту текст був seo-оптимізований та написаний для людей.

Потрібно враховувати порядок блоків на сторінці, зміст і структуру тексту, використання ключових слів у заголовках і тексті. Важливо правильно наповнити сайт, використовувати марковані та нумеровані списки, абзаци. Стежити за тим, щоб верстка сторінки була валідною та семантичною.

Зовнішнє просування

По завершенню внутрішньої SEO-оптимізації переходимо до зовнішнього просування. Для цього створюється індивідуальна стратегія. На основі пріоритетів замовника, складності ключових слів, поточних позицій.

Складаємо список сторінок і запитів, які будемо просувати. Далі підбираємо майданчики для лінкбілдингу. Розробляємо детальний план на кожен місяць, моніторимо індексацію, позиції.
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ: розбираємо популярні питання

Як розкрутити молодий сайт?

Для початку потрібно оцінити поточну ситуацію – або ми маємо справу з абсолютно новим сайтом, або старий сайт перенесли на нову платформу й домен. А буває й таке, що новий сайт створюється на базі старого домену. У кожному випадку буде різна стратегія просування. Але в будь-якому випадку треба опрацювати семантику, подбати про внутрішню та зовнішню оптимізацію.

З чого почати просування нового сайту?
Який сайт у SEO просуванні вважається молодим?
Чи можна самостійно просувати новий сайт?