Коефіцієнт конверсії важливий, оскільки це один з показників ефективності сайту. Але проміжні дії користувачів не завжди призводять до продажів. А хороша конверсія не завжди дорівнює хорошому прибутку.
Тому треба оцінювати як коефіцієнт конверсії, так і прибутковість сайту. У цьому зв'язку необхідно враховувати середній розмір чека.
А якщо оцінювати ефективність рекламних кампаній, то слід розглядати коефіцієнт конверсії у зв'язку з показником ROI – return on investment. Він розраховується за формулою:
ROI = ((Валовий прибуток - Витрати на маркетинг): Витрати на маркетинг) * 100%
Що більше ROI, то краще окупається рекламна кампанія. Для ефективного використання коштів слід стежити за цим показником та за роботою менеджерів з продажу.
При поганій обробці заявок гроші на просування сайту будуть витрачені даремно. ROI від 20% вважається хорошим результатом для комерційних проєктів.
Щодо інформаційних проєктів, які заробляють на розміщенні реклами – їхній успіх буде вимірюватися у кількості унікальних переглядів, переходів по сторінках, тривалості сеансу кожного відвідувача.
Ефективність реклами, розміщеної на інфоресурсах, оцінюється за кількістю переходів на сайти рекламодавців – далі за класичною схемою оцінки конверсії. Зрештою рекламодавці чекатимуть на дзвінки, заявки, підтвердження замовлень, оплати, бронювання та ін.
Власники інфоресурсів розраховуватимуть доходи від розміщення реклами окремо та рекламуватимуть медійні послуги.