+38 095 520-30-05
Замовити дзвінок
Жоден покупець не пройде повз кошик в інтернет-магазині. Він легко може проігнорувати стильний дизайн сайту, креативний контент, технічні нововведення, скрупульозно продуманий каталог – усе, що ви проєктували, оптимізували та тестували, але тільки не кошик – один із головних інструментів для здійснення покупки.
Якщо кошик далекий від досконалості, тоді сучасний та привабливий зовнішній вигляд ресурсу та його зручність, втрачають своє значення.
Стів Круг, гуру юзабіліті й автор бестселера «Не змушуйте мене думати», стверджує, що з назвою його книги збігається перше правило юзабіліті. Ми з ним повністю згодні – не змушуйте клієнта думати, як завершити замовлення. А ще – не змушуйте його нервувати, дивуватися, відчувати досаду. Роздратований покупець втрачений для інтернет-магазину назавжди, як і прибуток.
Більше десятиліття web-дослідницька організація Baymard Institute вивчала покинуті кошики, збираючи статистику.
Згідно з даними за 2019 рік, дві третини потенційних покупців залишають кошики, 69,57 % відвідувачів переривають оформлення замовлення.
Причини такої поведінки користувачів природні та зрозумілі:
Оскільки ця тенденція за умови відомих коливань залишається стабільною роками, показник потрапляє до сталих, що не мають ключового значення.
Але одна справа, коли відвідувач додав товари в кошик та пішов, не думаючи навіть відкривати його (мотиви потенційного покупця залишаться таємницею, покритою мороком), а інша – коли оформлення замовлення було перервано в процесі.
У другому випадку вже можна відстежити причини відмов від завершення угоди.
Найбільш популярні причини відмови за версією Baymard Institute:
Читайте також:
Вибір та додавання товару до кошику
Читайте також:
Віруси на сайті – як їх виявити, знешкодити та ліквідувати заподіяну шкоду
Незвичний дизайн та різні нестандартні елементи не завжди мають позитивний вплив на конверсії та успіх бізнесу у сфері Е-комерції.
Станьте покупцем, думайте як покупець, прорахуйте кожен його крок на шляху до виконання цільової дії, а потім приберіть із цього шляху всі перешкоди й нерівності.
Перегляньте сайти своїх основних конкурентів, проаналізуйте юзабіліті та функціональність їхніх рішень.
Тестуйте та спостерігайте за відвідувачами.
Й обов’язково робіть висновки та виправляйте помилки. Вибір на користь зручності, простоти й передбачуваності виправдовує себе щоразу.
А впровадити будь-які удосконалення вашого проєкту допоможуть розробники «Червоного хамелеона».