Мета – виправлення технічних помилок, нарощування цільового трафіку.
Технічне SEO – старт ефективного просування в топ
З питань просування почали працювати з липня 2020 року. На першому етапі, на нашу рекомендацію, провели аудит технічної оптимізації.
З-поміж виявлених проблем:
- багато зайвих директив у robots.txt, конфлікти з інструментами управління індексацією;
- численні та застарілі сайтмапи в XML-форматі, відсутність функціоналу автогенерації карти сайту;
- помилки переадресації (близько 100 URLів із некоректними редиректами, які призводили до недоступності потрібних сторінок, – усього виявлено майже 14000 посилань із такими проблемами на сайті);
- циклічні посилання;
- технічні дублі сторінок, що генеруються CMS;
- помилки в організації індексації (заблоковані сторінки, що мають бути в індексі, доступні контентні дублі);
- велика кількість лінків на адреси 301 редиректом та сторінки, що не існують (404);
- проблеми фільтрації (генерація глибоких фільтрів, дублів сторінок результатів фільтрації, численних посилань на фільтри 3+ рівня).
За першу ітерацію імплементації правок знайдені проблеми було вирішено. І ми одержали початкові результати:
- почала налагоджуватися адекватна індексація важливих сторінок;
- зникла половина помилок сканування сайту;
- кількість сторінок, що індексуються, без помилок із сайтмапу стала адекватною;
- зменшилася кількість сторінок, які потрапляли до індексу без карти сайту.
А щодо трафіку зміни були помітні вже у вересні-жовтні 2020 року:
Другою ітерацією (у листопаді 2020 р.) було знайдено проблеми, які було складно виявити без перших правок:
- дооптимізовано правила індексації;
- доналаштовані сайтмапи;
- забезпечено коректну відповідь сервера (404) для сторінок, що не існують.
Ці та низка інших робіт забезпечили подальше зростання трафіку сайту:
У розрізі місяців ми наростили трафік з 1788 уніков у липні до 3873 відвідувачів у січні 2021 р. – майже у 2,2 раза:
Інші роботи
На наступному етапі проводили роботи з:
- виправлення шаблонів мета-тегів, заголовків;
- оптимізації сторінок;
- підвищення клікабельності сніпету у видачі Google;
- просування пріоритетних розділів;
- впровадження семантичних фільтрів.
Усі ці роботи проводились поступово протягом 2021 року. Також наприкінці року почали працювати з зовнішніми посиланнями.
В якості підсумкового результату пропонуємо подивитися на повний графік відвідуваності з органіки з початку робіт до кінця 2022 року:
У конкретних цифрах результат має такий вигляд: з 1788 (липень 2020 р.) до 6700 (січень 2022 р.).
Отже, завдяки технічній оптимізації сайту, усуненню критичних помилок, а також роботам із внутрішньої оптимізації ресурсу вдалося наростити потік відвідувачів у 3,75 раза або на 275%.
Ймовірно і ваш сайт потребує аналізу технічної оптимізації? Ми готові не лише знайти проблеми, що заважають розвиватися, а й оперативно усунути їх.