Розробка та впровадження CRM-систем

Розробка та впровадження CRM, спеціалізованої під бізнес-процеси конкретної компанії – це можливість ефективно керувати персоналом і вирвою продажів, підняти прибуток, покращити маркетинг, оптимізувати внутрішні процеси, впорядкувати комунікації, підвищити лояльність клієнтів.

У сучасних реаліях використання блокнотів вже неактуальне – для успішної конкурентної боротьби слід використовувати технології. Тому ми пропонуємо розробку CRM, впровадження, налаштування та консультації з будь-яких технічних питань. Це допомагає бізнесу зробити якісний стрибок в управлінні.

Що таке CRM-система

CRM – це програма для збору та структурування інформації про клієнтів і бізнес-процеси. Вона зберігає отримані з різних джерел дані про покупців, а також історію їхніх замовлень. Сучасні компанії потребують ефективно налаштованих CRM-систем для економії ресурсів і підвищення ефективності роботи. Особливо гостро це відчувається при зростанні кількості замовлень і комунікацій. Програма допомагає уникнути інформаційного хаосу.

Які завдання вирішує CRM

Індивідуальна розробка такого інструменту спрощує збирання та сортування даних, управління комунікаціями, контроль якості обслуговування та продажів. Кінцевим підсумком стає зростання прибутку та підвищення лояльності клієнтів. CRM-система вирішує низку найважливіших завдань для бізнесу:

Ведення єдиної клієнтської бази

Безпека та цілісність бази клієнтів – одна з головних переваг CRM-системи. Дані про покупців, постачальників і партнерів можна сегментувати, контролювати доступи співробітників, призначати їм ролі. Так ви можете підвищувати ефективність комунікацій.

Управління робочими процесами

Завдання розподіляються між відділами та співробітниками, ведеться моніторинг, контролюється виконання ключових показників. Є можливість організації роботи віддалених співробітників у єдиній хмарі без втрати продуктивності.

Підвищення якості обслуговування клієнтів

Система зберігає дані про активність кожного клієнта та історію комунікацій з ним. Таким чином, менеджери можуть пропонувати своєчасний сервіс, розсилати персоналізовані пропозиції, формувати групи для участі в акціях і бонусних системах.

Стандартизація та автоматизація продажів

Впровадження ЦРМ забезпечує відповідність бізнес-процесів вибраним стандартам, робота менеджерів ведеться за чіткими алгоритмами, мінімізується ризик помилок. Порядок у справах критично важливий під час зростання компанії, сезонних розпродажів та інших активностей.

Детальна аналітика та статистика

Зручні інструменти для збору та аналізу звітності дозволяють бачити реальні продажі, прибуток і витрати, сильні сторони та слабкі місця, контролювати роботу співробітників, розробляти плани продажу та просування продуктів, гнучко реагувати на зміни ринку.

Підвищення ефективності

Керівник встановлює KPI для менеджерів і прогнозує прибуток, спираючись на цю інформацію. Система дозволяє контролювати заявки в роботі, закриті угоди, пропущені завдання. Вона виявляє причини падіння продажів і дає можливість своєчасно вжити заходів для їхнього виправлення.

Створення CRM-систем для різних сфер бізнесу

Будь-який бізнес з постійним потоком лідів потребує впорядкованої роботи менеджерів і чіткої взаємодії з клієнтами, отже – впровадження ЦРМ-системи. Ми пропонуємо розробку та встановлення CRM для таких сфер і напрямків діяльності:

  • агенції нерухомості та рієлтори;
  • будівельні компанії;
  • туризм і готельний бізнес;
  • кафе та ресторани;
  • автосалони та магазини автозапчастин;
  • оптова та роздрібна торгівля;
  • склади та маркетплейси;
  • таксі та вантажоперевезення;
  • дропшипінг;
  • юридичні підприємства;
  • маркетинг і реклама;
  • салони краси, косметологічні послуги.
  • клініки та медичні центри;
  • кол-центри;
  • банки, фінансові та інвестиційні компанії.

Процес впровадження CRM-системи під ключ

Ведення діяльності компанії в ЦРМ – зміни, які потребують адаптації як керівництва, так і співробітників. Менеджери «Червоного хамелеону» допоможуть здійснити впровадження проєкту поетапно, чітко, з грамотним і докладним інструктажем, без стресу.

Презентація CPM-системи для компанії

Демонстрація зручності та ефективності ЦРМ у вирішенні практичних завдань та побудові сталого бізнесу на базі клієнто-орієнтованого підходу.

Синхронізація з системами

Імпорт бази даних, контактів та інформації, інтеграція з наявними програмами.

Налаштування доступу для співробітників та інструктаж

Розподіл ролей з різними правами доступу: користувач, адміністратор, куратор. Багато уваги приділяється процесу підготовки та правильної мотивації персоналу, від чого залежить продуктивність і легкість впровадження інструменту управління.

Підключення каналів зв'язку та фінальне налаштування

Інтеграція з соцмережами та месенджерами, підключення корпоративної пошти та IP-телефонії, налаштування полів введення, звітів та ін.

Результати та ефективність впровадження CRM-систем

Зростання окупності маркетингових інвестицій

Накопичені та структуровані дані про цільову аудиторію (ЦА) допомагають краще зрозуміти її потреби. Це дозволяє точно налаштувати таргетовану рекламу та підвищити ефективність інших маркетингових активностей: автоматизації розсилок, тригерних повідомлень.

Зростання прибутку

Всі модулі ЦРМ спрямовані на збільшення обсягу продажів, зростання конверсій та середнього чека, залучення нових клієнтів і зростання лояльності наявних. ЦРМ-система надає дані для визначення причин відмов від угод, втрат часу та ресурсів, а також для застосування заходів щодо усунення проблем.

Економія часу та зручність

CRM можна інтегрувати з соцмережами, месенджерами та іншими сервісами, корисними в роботі. Це зручно та позбавляє необхідності вручну переносити дані в систему. До того ж зв'язок між співробітниками можна налаштувати за допомогою API-сервісів.

Скорочення витрат на обробку замовлень

Автоматизація операцій, пов'язаних з фінансовою інформацією та документообігом, дозволяє підвищити продуктивність і швидкість роботи без розширення штату.

Етапи розробки CRM-системи з нуля

Процес індивідуальної розробки та впровадження CRM-системи, так само як для інших проєктів, умовно поділяється на такі етапи:

Аналітика

Знайомство з бізнесом клієнта, аналіз основних процесів, вивчення ніші, визначення цілей, побудова стратегій тощо.

Складання технічного завдання (ТЗ)

Визначення, узгодження та опрацювання завдань, документування кроків і термінів виконання.

Візуалізація та розробка CRM-системи

Створення дизайну, архітектури, опрацювання програмної частини, налаштування та налагодження.

Тестування

Контроль якості та функціональності всіх елементів системи.

Встановлення

Впровадження CRM з інсталяцією відповідних програм на пристрої користувачів.

Технічна підтримка

Аудит та обслуговування готового продукту. Доопрацювання в міру потреби.

Чому розробку CRM-системи варто замовити в «Червоному хамелеоні»

Серед наших проєктів є реалізовані CRM-системи різних рівнів складності для компаній з різних галузей. Професійна розробка та впровадження від фахівців «Червоного хамелеону» – запорука ефективної роботи та швидкої окупності інвестицій. Переваги співпраці з нами:

Комплексний підхід

Окрім розробки програмних продуктів, ми здійснюємо технічну підтримку, просування, масштабування та вдосконалення проєктів.

Прозоре ціноутворення

Погодинна оплата здійснюється суто за час, витрачений фахівцями агентства з можливістю контролю виконання робіт.

Індивідуальні рішення

З історій успіху наших клієнтів складається репутація веб-агентства. Ми вибираємо інструменти на підставі аналізу специфіки бізнесу та його потреб, щоб ефективно застосовувати технології та знання.

Кваліфікована команда

Компетенції співробітників агентства повністю закривають потреби навіть найтехнічніших складних проектів з гарантією функціональності, безпеки, надійності та стабільності.
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ

Якому бізнесу потрібна власна ЦРМ-система?

ЦРМ буде ефективна для кожного бізнесу, який має клієнтську базу та більше одного менеджера в штаті. Простіше перерахувати випадки, коли витрати на її розробку можуть не окупитись – за відсутності потреби в повторному продажу та обмеженій кількості поточних клієнтів, вести яких можна самостійно без співробітників.

Що краще вибрати: впровадження готової CRM-системи чи розробку своєї з нуля?
Скільки коштує інсталяція та використання CRM-системи?
Скільки часу займає створення CRM?