Ювелірний інтернет-магазин.
Розробка, підтримка, розвиток з 2019 р. Редизайни, SEO-оптимізація, інтеграція з BAS, аналітика тощо.
Розробка та впровадження CRM, спеціалізованої під бізнес-процеси конкретної компанії – це можливість ефективно керувати персоналом і вирвою продажів, підняти прибуток, покращити маркетинг, оптимізувати внутрішні процеси, впорядкувати комунікації, підвищити лояльність клієнтів.
У сучасних реаліях використання блокнотів вже неактуальне – для успішної конкурентної боротьби слід використовувати технології. Тому ми пропонуємо розробку CRM, впровадження, налаштування та консультації з будь-яких технічних питань. Це допомагає бізнесу зробити якісний стрибок в управлінні.
CRM – це програма для збору та структурування інформації про клієнтів і бізнес-процеси. Вона зберігає отримані з різних джерел дані про покупців, а також історію їхніх замовлень. Сучасні компанії потребують ефективно налаштованих CRM-систем для економії ресурсів і підвищення ефективності роботи. Особливо гостро це відчувається при зростанні кількості замовлень і комунікацій. Програма допомагає уникнути інформаційного хаосу.
Індивідуальна розробка такого інструменту спрощує збирання та сортування даних, управління комунікаціями, контроль якості обслуговування та продажів. Кінцевим підсумком стає зростання прибутку та підвищення лояльності клієнтів. CRM-система вирішує низку найважливіших завдань для бізнесу:
Зручні інструменти для збору та аналізу звітності дозволяють бачити реальні продажі, прибуток і витрати, сильні сторони та слабкі місця, контролювати роботу співробітників, розробляти плани продажу та просування продуктів, гнучко реагувати на зміни ринку.
Будь-який бізнес з постійним потоком лідів потребує впорядкованої роботи менеджерів і чіткої взаємодії з клієнтами, отже – впровадження ЦРМ-системи. Ми пропонуємо розробку та встановлення CRM для таких сфер і напрямків діяльності:
Ведення діяльності компанії в ЦРМ – зміни, які потребують адаптації як керівництва, так і співробітників. Менеджери «Червоного хамелеону» допоможуть здійснити впровадження проєкту поетапно, чітко, з грамотним і докладним інструктажем, без стресу.
Процес індивідуальної розробки та впровадження CRM-системи, так само як для інших проєктів, умовно поділяється на такі етапи:
Знайомство з бізнесом клієнта, аналіз основних процесів, вивчення ніші, визначення цілей, побудова стратегій тощо.
Визначення, узгодження та опрацювання завдань, документування кроків і термінів виконання.
Створення дизайну, архітектури, опрацювання програмної частини, налаштування та налагодження.
Впровадження CRM з інсталяцією відповідних програм на пристрої користувачів.
Аудит та обслуговування готового продукту. Доопрацювання в міру потреби.
Серед наших проєктів є реалізовані CRM-системи різних рівнів складності для компаній з різних галузей. Професійна розробка та впровадження від фахівців «Червоного хамелеону» – запорука ефективної роботи та швидкої окупності інвестицій. Переваги співпраці з нами:
Погодинна оплата здійснюється суто за час, витрачений фахівцями агентства з можливістю контролю виконання робіт.
З історій успіху наших клієнтів складається репутація веб-агентства. Ми вибираємо інструменти на підставі аналізу специфіки бізнесу та його потреб, щоб ефективно застосовувати технології та знання.
ЦРМ буде ефективна для кожного бізнесу, який має клієнтську базу та більше одного менеджера в штаті. Простіше перерахувати випадки, коли витрати на її розробку можуть не окупитись – за відсутності потреби в повторному продажу та обмеженій кількості поточних клієнтів, вести яких можна самостійно без співробітників.