Web-агентство Red Chameleon
+38 095 520-30-05 hello@redchameleon.com.ua UaRu
Замовити зворотній дзвінок
Про нас
  • Відгуки
  • Наші клієнти
  • Вакансії
Портфоліо
Створення сайтів
  • Розробка сайтів на Laravel
  • Розробка сайтів на YII2
  • Розробка сайтів на Symfony
  • Створення сайту на Wordpress
  • Створення інтернет-магазину
  • Створення інтернет-магазину на Laravel
  • Розробка інтернет-магазину на PrestaShop
Підтримка сайту
  • Доопрацювання сайту
  • Перенесення сайту з Бітрікс на інші CMS
Контакти
Блог
Ещё
    +38 095 520-30-05 hello@redchameleon.com.ua UaRu
    • Про нас
      • Назад
      • Відгуки
        • Наші клієнти
          • Вакансії
          • Портфоліо
          • Створення сайтів
            • Назад
            • Розробка сайтів на Laravel
              • Розробка сайтів на YII2
                • Розробка сайтів на Symfony
                  • Створення сайту на Wordpress
                    • Створення інтернет-магазину
                      • Створення інтернет-магазину на Laravel
                        • Розробка інтернет-магазину на PrestaShop
                        • Підтримка сайту
                          • Назад
                          • Доопрацювання сайту
                            • Перенесення сайту з Бітрікс на інші CMS
                            • Контакти
                            • Блог
                            • Веб-студія
                            • Блог
                            • Що таке корпоративний сайт

                            Що таке корпоративний сайт

                            Что такое корпоративный сайт

                            Корпоративний сайт – це необхідність інформаційної ери чи лише модна «фішка», без якої ваш бізнес може легко обійтися?

                            Усе залежить від якості та функцій ресурсу та, вочевидь, від точки зору. Тут ми спробуємо розповісти про суть корпоративної сторінки й назвемо 5 підстав, чому такий ресурс дійсно працює на користь бізнесу.

                            Що це таке

                            Корпоративний сайт – це, по суті, офіційне представництво компанії в Інтернеті.

                            Вам може бути цікаво: Що таке маркетплейс.

                            Основні цілі вебресурсу:

                            • побудова бренду, що запам’ятовується,

                            • інформування відвідувачів про компанію, діяльність, продукцію,

                            • залучення клієнтів, партнерів та навіть співробітників.

                            Потрібен корпоративний сайт?

                            Робимо унікальні та багатофункціональні проєкти за потребами вашого бізнесу.

                            Замовити послугу

                            Навіщо потрібен корпоративний сайт

                            Спектр потреб створення корпоративного вебсайту не обмежений вище названими. Вони залежать лише від того, чого хоче досягти його запуском власник. Ми зупинимося на 5 із них. Цього вже цілком достатньо, щоб остаточно визначитися, чи потрібен сайт такого типу саме вашій компанії.

                            Створення іміджу

                            Першорядним призначенням проєкту є саме побудова іміджу, а потім уже бренду. Перший формується на основі фірмового стилю, образу співробітників, якості продукції та зв’язків із громадськістю. Другий же допомагає сформувати чіткі асоціації та позитивні емоції з товарами, що просуваються, перевершити конкурентів та домогтися світового (ну або регіонального) визнання.

                            Сайт для підвищення впізнаваності мусить характеризуватися:

                            • фірмовим стилем;

                            • трансляцією образу й цілей компанії

                            • експертністю.

                            Сайт відомої кондитерської корпорації ROSHEN є відмінним прикладом, що поєднує всі ці характеристики. Додатковим плюсом проєкту можна назвати WOW-ефект – він виглядає дивовижно. Такий корпоративний ресурс навряд чи сплутаєш зі сторінкою іншої компанії. Це говорить про добре виконану роботу.

                            Примеры корпоративных сайтов

                            Пошук клієнтів та партнерів

                            Якщо поставлена ціль залучити зацікавлених людей до плідної співпраці, необхідно сфокусуватися на комунікації з клієнтами.

                            Для досягнення цієї мети вам знадобляться такі елементи:

                            • контактна інформація (адреса, години роботи, телефони, email, соцмережі);

                            • спілкування з консультантом в онлайн-чаті;

                            • технічна підтримка;

                            • форми зворотного зв’язку.

                            Важливо розуміти, що такий проєкт, зазвичай, не націлений на продажі, а допомагає цільовій аудиторії налагодити з вами контакт.

                            Якщо поглянути на сайт компанії GigaCloud, відразу можна визначити, що їхній вебресурс розроблений для комфортного спілкування з B2C та B2B-клієнтами. Це характеризується численними блоками зворотного зв’язку, контактними даними та віджетами callback-сервісів.

                            Примеры корпоративных сайтов

                            Презентація компанії

                            Корпоративний сайт – необмежений простір для контенту щодо компанії та її діяльності. Частина відвідувачів приходить на вебпроєкт, щоби познайомитися з вашим брендом ближче. Надайте їм таку можливість.

                            Щоби ділитися з клієнтами останніми новинами або інформувати їх щодо майбутніх заходів, використовують такі блоки та елементи сайту:

                            • мета створення компанії;

                            • переваги та досягнення;

                            • процес виготовлення товарів;

                            • інформація про ваших співробітників та партнерів;

                            • відгуки;

                            • сертифікати та документація;

                            • заходи, що проводяться;

                            • новини компанії;

                            • блог.

                            Як приклад можна розглянути сайт всесвітньо відомої компанії Nestle. На головній сторінці зібрані останні новини, цінності та історія бренду. Презентація проєкту дає відповіді на всі актуальні питання, демонструє статусність та масштабність корпорації.

                            Примеры корпоративных сайтов

                            Продаж товарів та послуг

                            Ми казали раніше, що корпоративний сайт, здебільшого, не спеціалізований під продажі. Але не забувайте, що це досить гнучка форма презентації бізнесу в мережі. Підсумковий варіант проєкту на 100 % залежить від потреб та уявлень власника або відповідальної особи компанії. Тож, якщо в інтересах фірми репрезентувати на сайті товар та є наміри щодо його безпосереднього продажу споживачеві, краще дати можливість відвідувачеві замовити його безпосередньо зі сторінки.

                            Такий проєкт може виявитися недорогим рекламним каналом. Новини про знижки та акції мотивують клієнтів відвідувати ваш корпоративний сайт, здійснювати покупки.

                            Альтернативно можна сфокусуватися на гуртових продажах. Для цього вебресурс адаптується під B2B-сегмент з метою залучення потенційних партнерів та зручної взаємодії з ними.

                            Якщо ми відкриємо сайт SteakShop, то побачимо, що крім барвистої розповіді про технології виробництва, нам пропонують залишити заявку на замовлення продукції. Сам проєкт орієнтований на надання інформації про компанію, але не позбавлений можливості здійснювати роздрібні та гуртові закупівлі.

                            Примеры корпоративных сайтов

                            Пошук співробітників

                            Останньою в нашому переліку, але не менш популярною метою створення ресурсу є залучення потенційних фахівців. Для цього достатньо створити відповідний розділ з актуальними вакансіями та вимогами до майбутніх працівників.

                            Підійти до завдання можна творчо, та підвищити ймовірність відгуку. Наочний приклад реалізації можна побачити на сайті BNP PARIBAS. На сторінці «Кар’єра» продемонстрована карта з відкритими вакансіями на цілому світі, рейтинг компанії за версією Glassdoor та інтерв’ю з кращими співробітниками.

                            Примеры корпоративных сайтов

                            Чи потрібен вашому бізнесу корпоративний сайт

                            2020-й рік розставив пріоритети бізнесу по-новому. Зараз без представництва в мережі практично неможливо конкурувати навіть в офлайні. Якщо ви плануєте побудувати сильну й успішну компанію, вам не обійтися без корпоративного сайту.

                            За допомогою цього інструменту створюється впізнаваний бренд, залучаються партнери, завойовується довіра клієнтів.

                            Однак варто пам’ятати, що створення такого важливого та об’ємного проєкту вимагає роботи висококласних фахівців. Не витрачайте час на дилетантів – довірте розробку функціонального корпоративного сайту вебагентству «Червоний хамелеон».

                            Потрібен крутий сайт компанії?

                            Зателефонуйте нам +38 (095) 520 30 05 иабо замовте зворотний дзвінок.

                            Обговорити проєкт

                            Популярні послуги по розробці

                            Розробка сайтів Розробка сайтів на Laravel Розробка корпоративних сайтів

                            Це цікаво
                            • 15 причин обрати Laravel для розробки сайту
                              15 причин обрати Laravel для розробки сайту
                            • Як вибрати CMS для інтернет-магазину
                              Як вибрати CMS для інтернет-магазину
                            • Українська версія сайту – Питання та відповіді
                              Українська версія сайту – Питання та відповіді
                            • 25 грубих промахів в оформленні кошика – що дратує ваших покупців
                              25 грубих промахів в оформленні кошика – що дратує ваших покупців
                            • Вирусы на сайте
                              Віруси на сайті – як їх виявити, знешкодити й ліквідувати заподіяну шкоду
                            • Якою має бути головна сторінка інтернет-магазину
                              Якою має бути головна сторінка інтернет-магазину
                            • Що таке маркетплейс
                              Що таке маркетплейс
                            • «Сайт під ключ» – що це таке
                              «Сайт під ключ» – що це таке
                            • Як встановити Wordpress
                              Як встановити Wordpress
                            • Як зробити сайт-візитку
                              Як зробити сайт-візитку
                            • Як створити інтернет-магазин на WordPress
                              Як створити інтернет-магазин на WordPress
                            • Що таке дропшипінг
                              Що таке дропшипінг
                            Про веб-студію
                            Портфоліо
                            Вакансії
                            Контакти
                            Блог
                            Створення сайтів
                            Розробка сайтів на Laravel
                            Розробка сайтів на Symfony
                            Розробка сайтів на YII2
                            Створення сайту на WordPress
                            Розробка інтернет-магазинів
                            Створення інтернет-магазину на Prestashop
                            Розробка b2b-сайтів та порталів
                            Розробка особистого кабінету
                            Створення інтернет-магазинів на Laravel
                            Підтримка сайтів
                            Доопрацювання сайтів
                            Перенесення сайтів з Бітрікс на іншу платформу
                            Синхронізація із ERP-системами

                            Карта сайту
                            Оплата та розрахунки
                            Гарантії
                            Наші контакти


                            +38 (095) 520-30-05
                            hello@redchameleon.com.ua
                            Українa, м. Київ, вул. Біломорська, буд. 1А
                            • Facebook
                            • Telegram
                            • Viber
                            • WhatsApp
                            WEB-агентство Красный Хамелеон
                            WEB-агентство Червоний Хамелеон. Розробка, підтримка, просування сайтів та інтернет-магазинів
                            в Україні (Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Львів) та інших країнах.
                            © 2013-2022, Червоний хамелеон.