+38 095 520-30-05
Замовити дзвінок
Корпоративний сайт – це необхідність інформаційної ери чи лише модна «фішка», без якої ваш бізнес може легко обійтися?
Усе залежить від якості та функцій ресурсу та, вочевидь, від точки зору. Тут ми спробуємо розповісти про суть корпоративної сторінки й назвемо 5 підстав, чому такий ресурс дійсно працює на користь бізнесу.
Корпоративний сайт – це, по суті, офіційне представництво компанії в Інтернеті.
Вам може бути цікаво: Що таке маркетплейс.
Основні цілі вебресурсу:
Потрібен корпоративний сайт?
Робимо унікальні та багатофункціональні проєкти за потребами вашого бізнесу.
Спектр потреб створення корпоративного вебсайту не обмежений вище названими. Вони залежать лише від того, чого хоче досягти його запуском власник. Ми зупинимося на 5 із них. Цього вже цілком достатньо, щоб остаточно визначитися, чи потрібен сайт такого типу саме вашій компанії.
Першорядним призначенням проєкту є саме побудова іміджу, а потім уже бренду. Перший формується на основі фірмового стилю, образу співробітників, якості продукції та зв’язків із громадськістю. Другий же допомагає сформувати чіткі асоціації та позитивні емоції з товарами, що просуваються, перевершити конкурентів та домогтися світового (ну або регіонального) визнання.
Сайт для підвищення впізнаваності мусить характеризуватися:
Сайт відомої кондитерської корпорації ROSHEN є відмінним прикладом, що поєднує всі ці характеристики. Додатковим плюсом проєкту можна назвати WOW-ефект – він виглядає дивовижно. Такий корпоративний ресурс навряд чи сплутаєш зі сторінкою іншої компанії. Це говорить про добре виконану роботу.
Якщо поставлена ціль залучити зацікавлених людей до плідної співпраці, необхідно сфокусуватися на комунікації з клієнтами.
Для досягнення цієї мети вам знадобляться такі елементи:
Важливо розуміти, що такий проєкт, зазвичай, не націлений на продажі, а допомагає цільовій аудиторії налагодити з вами контакт.
Якщо поглянути на сайт компанії GigaCloud, відразу можна визначити, що їхній вебресурс розроблений для комфортного спілкування з B2C та B2B-клієнтами. Це характеризується численними блоками зворотного зв’язку, контактними даними та віджетами callback-сервісів.
Корпоративний сайт – необмежений простір для контенту щодо компанії та її діяльності. Частина відвідувачів приходить на вебпроєкт, щоби познайомитися з вашим брендом ближче. Надайте їм таку можливість.
Щоби ділитися з клієнтами останніми новинами або інформувати їх щодо майбутніх заходів, використовують такі блоки та елементи сайту:
Як приклад можна розглянути сайт всесвітньо відомої компанії Nestle. На головній сторінці зібрані останні новини, цінності та історія бренду. Презентація проєкту дає відповіді на всі актуальні питання, демонструє статусність та масштабність корпорації.
Ми казали раніше, що корпоративний сайт, здебільшого, не спеціалізований під продажі. Але не забувайте, що це досить гнучка форма презентації бізнесу в мережі. Підсумковий варіант проєкту на 100 % залежить від потреб та уявлень власника або відповідальної особи компанії. Тож, якщо в інтересах фірми репрезентувати на сайті товар та є наміри щодо його безпосереднього продажу споживачеві, краще дати можливість відвідувачеві замовити його безпосередньо зі сторінки.
Такий проєкт може виявитися недорогим рекламним каналом. Новини про знижки та акції мотивують клієнтів відвідувати ваш корпоративний сайт, здійснювати покупки.
Альтернативно можна сфокусуватися на гуртових продажах. Для цього вебресурс адаптується під B2B-сегмент з метою залучення потенційних партнерів та зручної взаємодії з ними.
Якщо ми відкриємо сайт SteakShop, то побачимо, що крім барвистої розповіді про технології виробництва, нам пропонують залишити заявку на замовлення продукції. Сам проєкт орієнтований на надання інформації про компанію, але не позбавлений можливості здійснювати роздрібні та гуртові закупівлі.
Останньою в нашому переліку, але не менш популярною метою створення ресурсу є залучення потенційних фахівців. Для цього достатньо створити відповідний розділ з актуальними вакансіями та вимогами до майбутніх працівників.
Підійти до завдання можна творчо, та підвищити ймовірність відгуку. Наочний приклад реалізації можна побачити на сайті BNP PARIBAS. На сторінці «Кар’єра» продемонстрована карта з відкритими вакансіями на цілому світі, рейтинг компанії за версією Glassdoor та інтерв’ю з кращими співробітниками.
2020-й рік розставив пріоритети бізнесу по-новому. Зараз без представництва в мережі практично неможливо конкурувати навіть в офлайні. Якщо ви плануєте побудувати сильну й успішну компанію, вам не обійтися без корпоративного сайту.
За допомогою цього інструменту створюється впізнаваний бренд, залучаються партнери, завойовується довіра клієнтів.
Однак варто пам’ятати, що створення такого важливого та об’ємного проєкту вимагає роботи висококласних фахівців. Не витрачайте час на дилетантів – довірте розробку функціонального корпоративного сайту вебагентству «Червоний хамелеон».
Потрібен крутий сайт компанії?
Зателефонуйте нам +38 (095) 520 30 05 або замовте зворотний дзвінок.