Що таке корпоративний сайт

Корпоративний сайт – необхідність в інформаційну епоху чи просто модна «фішка», без якої можна легко обійтись? Все залежить від якості, функцій ресурсу і, звісно, від кута зору. Сьогодні ми розповімо про його суть та назвемо 5 причин, чому такий ресурс корисний для бізнесу.

Навіщо потрібен корпоративний сайт

Корпоративний сайт – це по суті офіційне представництво компанії в Інтернеті. Основні цілі його створення такі:

  • побудова впізнаваного бренду;
  • залучення клієнтів, партнерів та співробітників;
  • інформування відвідувачів про свою діяльність і продукцію.

Як правило, такий ресурс містить історію, місію, цінності та вакансії компанії. Також тут розміщуються новини, контакти та можуть бути описані технологічні процеси.

Перелік цілей для створення корпоративного веб-сайту можна розширити. Вони залежать від того, якої мети хоче досягнути власник. Сьогодні ми зупинимося на 5 з них. Цього вже достатньо, щоб зрозуміти, чи потрібен вам сайт такого типу.

Створення іміджу бренду

Брендінг охоплює багато аспектів, і поява корпоративного сайту відіграє важливу роль у цьому процесі.

Імідж формується на підставі фірмового стилю, образу співробітників, якості продукції та зв'язків із громадськістю. Бренд допомагає сформувати чіткі асоціації та позитивні емоції з товарами, що просуваються, перевершити конкурентів і домогтися визнання.

Тому сайт для підвищення впізнаваності має характеризуватися:

  • фірмовим стилем;
  • атрибутами бренду;
  • елементами позиціонування;
  • трансляцією образу та цілей компанії;
  • експертністю у вибраній сфері.

Сайт кондитерської корпорації ROSHEN є чудовим прикладом, який поєднує ці характеристики. Додатковим плюсом проєкту можна назвати wow-ефект – він виглядає вражаюче.

Такий корпоративний ресурс навряд чи сплутаєш із сайтом іншої компанії. Це говорить про добре виконану роботу.

головна сторінка Roshen

Пошук партнерів і клієнтів

Якщо стоїть завдання залучити зацікавлених людей до плідної співпраці, то треба сфокусуватися на комунікації з клієнтами. Для досягнення цієї мети вам знадобляться такі елементи:

  • контактна інформація (адреса, години роботи, телефони, email, соцмережі);
  • спілкування з консультантом в онлайн-чаті;
  • технічна/клієнтська підтримка;
  • форми зворотного зв'язку.

Важливо розуміти, що такий проект, як правило, не орієнтований на продаж, а допомагає цільовій аудиторії налагодити з вами контакт.

Якщо поглянути на сайт компанії GigaCloud, то можна одразу визначити, що їхній веб-ресурс розроблений для комфортного спілкування з B2C та B2B-клієнтами.

Це характеризується різноманітними способами зворотного зв'язку, контактними даними та онлайн-чатом.

способи зв'язку на сайті

Презентація компанії

Корпоративний сайт – поле для необмеженого контенту про компанію та її діяльність. Частина відвідувачів приходять на веб-проєкт, щоб познайомитись з вашим брендом ближче. Дайте їм таку можливість.

Щоб ділитися з клієнтами останніми новинами або інформувати їх про майбутні заходи, використовують такі блоки та елементи сайту:

  • цілі створення компанії;
  • переваги та досягнення;
  • процес виготовлення товарів;
  • дані про ваших співробітників і партнерів;
  • відгуки клієнтів;
  • сертифікати та документація;
  • заходи, що проводяться;
  • новини компанії;
  • блог із корисною інформацією.

Для прикладу можна взяти інтернет-ресурс всесвітньо відомої компанії Nestle. На головній сторінці зібрані останні новини, цінності та історія бренду. Презентація проєкту відповідає на всі актуальні питання, показує статусність і масштабність корпорації.

головна сторінка Nestle

Продаж товарів і послуг

Так, ми писали, що зазвичай корпоративний сайт не орієнтований на продажі. Але не забувайте, що це гнучка форма представлення бізнесу в мережі. Фінальний варіант проєкту залежить від потреб та уявлень власника чи відповідальної особи компанії.

Якщо в інтересах фірми представити на власному ресурсі товар і є воля до його продажу, то краще дати можливість відвідувачу зробити замовлення безпосередньо зі сторінки корпоративного сайту.

Такий проєкт може стати рекламним каналом. Новини про знижки та акції мотивують клієнтів відвідувати ваш корпоративний сайт, робити покупки.

Альтернативно можна сфокусуватися на оптових продажах. Для цього веб-ресурс адаптується під B2B-сегмент для залучення потенційних партнерів і зручної взаємодії з ними.

Якщо ми відкриємо сайт SteakShop, то побачимо, що крім барвистої розповіді про технологію виробництва, нам пропонують залишити заявку на замовлення продукції.

Сам проєкт орієнтований на надання інформації про компанію, але не позбавлений можливості здійснювати роздрібні та оптові закупівлі.

презентація товару

Пошук співробітників

Останньою в нашому переліку, але не менш популярною метою є залучення нових фахівців. Для цього потрібно створити відповідний розділ з актуальними вакансіями та вимогами до майбутніх працівників.

Підійти до цього можна творчо, щоб підвищити ймовірність відгуку. Наочний приклад реалізації можна побачити на веб-сайті BNP PARIBAS. На сторінці «Кар'єра» можна:

  • персоналізувати власний досвід;
  • побачити причини, з яких вам варто подати заявку;
  • проаналізувати рейтинг компанії за версією Glassdoor;
  • почитати відгуки кращих співробітників.

пошук і залучення співробітників

Чи потрібен вашому бізнесу корпоративний сайт

Розвиток цифрових технологій розставив пріоритети бізнесу по-новому. Тепер без представництва в мережі практично неможливо конкурувати навіть в офлайні. А якщо ви плануєте побудувати сильну та успішну компанію, то вам не обійтися без корпоративного сайту.

За допомогою цього інструменту створюється відомий бренд, залучаються партнери, завойовується довіра клієнтів. Але створення такого важливого проєкту потребує роботи висококласних спеціалістів.

Щоб отримати якісний результат, довірте розробку корпоративного функціонального сайту веб-студії «Червоний хамелеон». Заповніть форму нижче і ми зв'яжемося з вами.

Давайте обговоримо ваш проєкт