Web-агентство Red Chameleon
+38 095 520-30-05 hello@redchameleon.com.ua UaRu
Замовити зворотній дзвінок
Про нас
  • Відгуки
  • Наші клієнти
  • Вакансії
Портфоліо
Створення сайтів
  • Розробка сайтів на Laravel
  • Розробка сайтів на YII2
  • Розробка сайтів на Symfony
  • Створення сайту на Wordpress
  • Створення інтернет-магазину
  • Створення інтернет-магазину на Laravel
  • Розробка інтернет-магазину на PrestaShop
Підтримка сайту
  • Доопрацювання сайту
  • Перенесення сайту з Бітрікс на інші CMS
Контакти
Блог
Ещё
    +38 095 520-30-05 hello@redchameleon.com.ua UaRu
    • Про нас
      • Назад
      • Відгуки
        • Наші клієнти
          • Вакансії
          • Портфоліо
          • Створення сайтів
            • Назад
            • Розробка сайтів на Laravel
              • Розробка сайтів на YII2
                • Розробка сайтів на Symfony
                  • Створення сайту на Wordpress
                    • Створення інтернет-магазину
                      • Створення інтернет-магазину на Laravel
                        • Розробка інтернет-магазину на PrestaShop
                        • Підтримка сайту
                          • Назад
                          • Доопрацювання сайту
                            • Перенесення сайту з Бітрікс на інші CMS
                            • Контакти
                            • Блог
                            • Веб-студія
                            • Блог
                            • Що таке дропшипінг

                            Що таке дропшипінг

                            Одним із методів, як швидко розпочати власний бізнес у мережі без ризикових вкладень, вважається дропшипінг. Явище це просте – воно означає пряме постачання товарів. Під час використання такого способу роботи торговий майданчик (продавець) відіграє роль посередника, він пов’язує покупця з виробником або постачальником товару. Схема виглядає приблизно так:

                            1. Продавець «знаходить»‎ покупця
                            2. Покупець робить замовлення
                            3. Продавець передає дані замовлення постачальнику
                            4. Постачальник відправляє товар
                            5. Покупець забирає товар
                            6. Продавець одержує свій відсоток (свою націнку)

                            Отже, продавець (торговий майданчик) взагалі може не мати товару в наявності, а постачальник може перебувати в будь-якій точці світу. Усе залежить від типу товару

                            Усе, що потрібно для початку діяльності – торговий майданчик, на який будуть приходити покупці та робити замовлення. Наразі найкращим майданчиком для торгівлі за системою дропшипінг є інтернет-магазин.

                            Але перед тим, як починати готувати майданчик для продажів, зануримося в тему. Вебагентство «Червоний хамелеон» пропонує власний метод для підготовки та запуску дропшипінг-продажів: де і як шукати товари та яким чином продавати їх в Інтернеті.

                            Що таке дропшипінг

                            Дропшипінг (від англійського «drop shipping» – пряме постачання) – це різновид підприємницької діяльності, за якого посередник (дропшипер) займається реалізацією товарів постачальника або безпосередньо виробника.

                            У схемі беруть участь три сторони: покупець, посередник, постачальник.

                            Для кожної з них схема прямого постачання виглядає іншою:

                            Покупець не відчуває різниці між придбанням у класичному інтернет-магазині, де товар відправляється зі складу продавця. Споживач оформляє замовлення на сайті або іншому торговому майданчику дропшипера, сплачує його, але одержує посилку від безпосереднього постачальника. Зазвичай клієнт навіть не здогадується, що власник комерційного ресурсу та відправник – різні особи.

                            Для посередника зміст у тому, що він підшукує покупців товару, що належить третій компанії, з якою в нього попередньо укладено договір. Він передає замовлення постачальнику, зі складу якого й відбувається відправка споживачеві. Заробіток дропшипера – маржа. Тобто різниця в ціні позиції в постачальника та на власному майданчику.

                            Для постачальника дропшипінг – це своєрідний аутсорс. Виробник або великий гуртовик доручає посереднику залучення клієнтури та зв’язок зі споживачем. Він не витрачає час та гроші на маркетинг, рекламу, пошукове просування, спілкування з користувачами. Постачальник лише виробляє та зберігає продукцію, а також відправляє її на замовлення від дропшипера.

                            Лише посередник розглядає дропшипінг як різновид підприємництва. Саме на нього покладаються основні завдання з організації бізнесу:

                            • вибір майданчика або створення інтернет-магазину для залучення клієнтів та продажу товарів;
                            • пошук постачальника, оформлення з ним відносин;
                            • комунікація з покупцями;
                            • обробка рекламацій із доставки та якості товарів (не завжди це питання регулюється постачальником).

                            Як працює дропшипінг

                            Типовий приклад реалізації схеми виглядає так:

                            1. Пошук постачальників: гуртові компанії, великі дистриб’ютори та магазини з цікавими пропозиціями для гуртовиків та дропшиперів, безпосередні виробники товарів.
                            2. Розробка сайту, розкрутка групи/груп у соцмережах, створення акаунтів на популярних торгових майданчиках (OLX, Kidstaff, Prom).
                            3. Залучення покупців: тут способи та методи практично не обмежені – від класичного пошукового просування до реклами.
                            4. Обробка лідів, передача замовлень та оплата товарів постачальнику для відправки покупцям.

                            Але слід пам’ятати, як працює дропшипінг: посередник лише передає замовлення. Йому не потрібно купувати та зберігати великі партії продукції та нести ризики, пов’язані з псуванням або іншими втратами. Отже, запуск комерційного ресурсу не зажадає великих витрат та довгої складної організації. Саме ці нюанси роблять схему вкрай популярною.

                            За інформацією retailers.ua, дропшипінг обирають майже 90 % дрібних інтернет-магазинів в Україні.

                            Однак, разом з іншими схемами ведення онлайн або офлайн бізнесу, метод, що ми розглядаємо, не є бездоганним. Він має не лише переваги, але й недоліки. На них варто обов’язково зважати, якщо ви плануєте зайнятися дропшипінгом.

                            Плюси

                            Простий старт. Не потребує значних вкладень.

                            Повністю онлайн. Нема потреби в складах та штаті співробітників. Дропшипер не прив’язаний до певного місця.

                            Мінімум ризиків. Немає ризиків, пов’язаних із закупівлею та зберіганням товарів. Максимальні втрати – вкладені гроші на розробку інтернет-магазину та час на його розкрутку.

                            Свій бренд. Посередник може розкручувати власний бренд проєкту за допомогою продажу «чужих» товарів. Власник майданчика не зобов’язаний повідомляти покупцям про співпрацю з постачальником. Отже, здійснення просування свого імені та підвищення його впізнаваності та лояльності до магазину, дає змогу значно збільшити продажі та прибуток.

                            Необмежений асортимент та легкий ріст. Є можливість роботи з декількома постачальниками, зокрема, розташованими за кордоном, наприклад, у Китаї. Дропшипер може швидко та легко збільшити каталог товарних позицій через додавання інших товарів постачальника або пошук нових контрагентів.  

                            Мінімум клопоту. Турботи пов’язані з пакуванням, оформленням та доставкою товарів лягають на постачальника.

                            Мінуси

                            Слабка обізнаність про постачальників та безпосередньо товари. Робота з мінімальними витратами не передбачає перевірку виробництва або продавця з дропшипінгу, особливо, якщо йдеться про закордонні компанії. Ця послуга вартісна та вимагає часу. Така сама ситуація з товарами. Малоймовірно, що посередник купує весь асортимент виробника, який пропонує у своєму інтернет-магазині. Це означає, що інформація щодо якості, властивостей та можливостей продукції, представленої в каталозі, ґрунтується на даних від постачальника. Однак, саме дропшипер бере на себе відповідальність щодо їхньої достовірності.

                            Відсутність контролю багатьох процесів. Посередник може зіткнутися зі зміною ціни постачальником, несвоєчасною відправкою, затримкою доставки, поганим упаковуванням товарів. Не варто нагадувати, що покупець буде виставляти претензії саме майданчику, на якому він здійснив покупку.

                            Складно утримати клієнта. Навіть якщо клієнт придбав товар в інтернет-магазині, що працює за системою дропшипінгу, не факт, що він це зробить ще раз. Після покупки він, найімовірніше, побачить інші оголошення з аналогічним товаром. Звісно, підступні системи контекстної реклами дуже ретельно фіксують усе, чим цікавиться користувач. Яка гарантія, що не з’явиться реклама від безпосереднього постачальника з цінами без відсотка посередника? До речі, недобросовісний контрагент може в посилці повідомляти споживачеві свої координати (найменування, адреса власного інтернет-магазину або майданчика) та робити вигідні пропозиції. За таких умов навряд чи вийде утримати клієнтів.

                            Багато постачальників – багато проблем. Чим більший асортимент, тим, зазвичай, більше контрагентів, з якими працює дропшипер. Тобто, ще складніше відстежувати наявність позицій на складах та актуальність цін.

                            Витрати, розтягнуті в часі. Істотний плюс дропшипінга в тому, що не потрібен великий стартовий капітал, нівелюється тим, що гроші все ж потрібні. По-перше, на створення інтернет-магазину (якщо скористатися готовим рішенням, можна круто заощадити). Багато підприємців, які обрали спочатку альтернативні майданчики для продажів, з часом розуміють необхідність власного онлайн-магазину. А якщо асортимент збільшується, це просто маст-хев. По-друге, кошти потрібні на розкрутку бренду, просування сайту й товарів у мережі, контекстну та таргетовану рекламу. Але, зазвичай, усі ці витрати розтягнуті в часі. Тут спрацьовує аксіома щодо цінності грошей зараз та в майбутньому. У перспективі витратити велику суму легше, ніж відразу вкласти її в бізнес.

                            Значні терміни доставки за умови співпраці з іноземними компаніями. Якщо споживач не знає, де знаходиться постачальник, навряд чи він погодиться чекати місяць чи більше посилку від інтернет-магазину в Україні.

                            Чимало мінусів. Зазвичай підприємець дізнається про їхнє існування вже після того, як почав торгувати за цією схемою. Вочевидь, вони не катастрофічні та їх цілком можна подолати переговорами з постачальниками, налагодженням взаємодій, автоматизацією процесів.

                            Загалом, як і в будь-якій справі, не варто відмовлятися від мети. Головне, мобілізуватися, навчитися прогнозувати та долати труднощі. Зрештою, за схемою дропшипінга працюють вельми успішні інтернет-магазини України «Мільйон подарунків», DreamShoes Ukraine. Модель використовують і такі великі гравці ринку, як «Розетка».

                            Попри всі мінуси, робота з прямим постачанням – непоганий варіант для старту онлайн-бізнесу, особливо для тих, хто розбирається в інтернет-маркетингу.

                            Дропшипінг: як почати працювати

                            Щоби почати продажі потрібно:

                            Знайти постачальників.

                            Організувати торговий майданчик в Інтернеті.

                            Де знайти постачальника

                            Головне питання початківців дропшиперів – як знайти постачальника для інтернет-магазину. Для цього потрібно звернути увагу на два аспекти – кількісний та якісний:

                            • Як і де шукати виробників та продавців, які готові працювати за схемою прямого постачання.
                            • Як визначити, з ким із потенційних контрагентів варто працювати.

                            Тобто, щоби просто знайти постачальника, потрібно витратити деякий час. Шукати слід серед інтернет-магазинів, що пропонують гуртове постачання. Зазвичай, на їхніх сайтах міститься інформація про роботу за системою дропшипінгу.

                            Величезна кількість китайських постачальників розміщують свою продукцію на alibaba.com. Можна також пошукати на eBay, Amazon або AliExpress.

                            Загалом у питанні пошуку компаній для потенційної співпраці можна використовувати навіть банальний запит у пошуковій системі. Але як підібрати варінт, щоби справді заробити на дропшипінгу в Україні, а не змарнувати час та гроші?

                            Для цього можна орієнтуватися на такі рекомендації:

                            Підвищені платежі. Уважно ознайомтеся з умовами роботи постачальників. У деяких, крім вартості товарів, передбачені додаткові виплати посередника.

                            Обирайте виробника або великого постачальника. Деякі компанії, що пропонують дропшиперам свої товари, самі виявляються посередниками більш солідних підприємств. Така ситуація ще більше ускладнює схему постачання та зменшує дохід.

                            Брендування та інформація. Обов’язково потрібно переконатися, що постачальник на посилках розміщує дані інтернет-магазину, у якому товар був замовлений. Це стосується брендування упакування, а також вкладеної документації, роздаткового матеріалу.

                            Швидкість взаємодії та отримання інформації. Можливість швидко зв’язатися та одержати оперативні дані про товари, залишки на складі й перспективи появи позиції в каталозі – важлива частина успішної роботи посередника.

                            Великий вибір способів доставки покупок. Чим більше поштових служб працює з постачальником, тим менше перешкод для замовлення товару на сайті посередника в потенційних покупців.

                            З якого майданчика продавати

                            Доки майбутній посередник визначається з постачальниками, можна замислитися над технічною складовою питання. Як саме продавати товари в мережі. Для цього є три варіанти:

                            • Створити власний інтернет-магазин.
                            • Займатися продажами через групи та пабліки в соціальних мережах.
                            • Працювати на спеціалізованих платформах для продажів та дошках оголошень.

                            Пропонуємо розглянути плюси та мінуси кожного зі згаданих варіантів.

                            Дропшипінг за допомогою інтернет-магазину
                            Плюси Мінуси
                            Можна вибрати платформу. Витрати на розробку або придбання готового рішення (другий варіант істотно дешевший).
                            Великі можливості з налаштування CMS та інтеграції із системами обліку та сторонніми сервісами. Потрібно розбиратися в технічних питаннях: налаштувати сервер, під’єднати SSL-сертифікат, реагувати на ймовірні помилки та проблеми.
                            Велика кількість функціональних модулів для створення повноцінного інтернет-магазину. Необхідно мати базові знання та навички роботи з відповідною CMS (для деяких платформ це суттєва проблема).
                            Унікальний дизайн, що орієнтований на конкретний тип товару. Зазвичай потрібний функціонал інтернет-магазину вимагає додаткових витрат (придбання або замовлення модулів).
                            Дропшипінг через соціальні мережі
                            Плюси Мінуси
                            До групи можна запросити лише лояльну аудиторію. Обмежений функціонал торгового майданчика.
                            Багато користувачів, що не виходять за границі соцмережі. Мале охоплення аудиторії (якщо людина не зареєстрована в соцмережі, навряд чи вона зробить це для одиничного придбання товару).
                            Є можливість замовлення таргетованої реклами на записи в спільноті чи на публічній сторінці для залучення потенційних клієнтів. Немає органічного трафіку (товари та категорії не ранжуються в пошуковій видачі).
                            Спеціально розроблені інструменти для електронної комерції. Наявності пабліку або групи в соціальній мережі недостатньо для розкрутки власного бренду.
                            Значний набір функцій для електронної комерції можна одержати безплатно. Зростання асортименту однаково призведе до необхідності створювати власний інтернет-магазин.
                              Обмежені можливості інтеграції з CRM та іншими сервісами.
                            Dropshipping-продажі через спеціалізовані майданчики та дошки оголошень
                            Плюси Мінуси
                            Частину потрібного функціоналу можна одержати безплатно. Для серйозної роботи безплатного функціонала буде недостатньо.
                            Гарна пошукова оптимізація ресурсів. Слабка інтеграція зі сторонніми сервісами.
                            Використання авторитету майданчика (Prom, «Розетка»). Обмежений функціонал.
                            Майданчики самі себе рекламують. Складно заробити авторитет (на деяких майданчиках).
                            Можливість використання преміальних функцій для збільшення продажів (наприклад, підняття або виділення оголошення). Не можуть бути основною вітриною для великого магазину (обмежена кількість оголошень, каталогів, вкладеність категорій).

                            Що ж вибрати? Як ми це бачимо:

                            • для початківців, що бажають спробувати працювати, підійде невеликий сайт – каталог товарів із базовими функціями;
                            • для тих, хто вже розпочинає бізнес – варто замовити власний інтернет-магазин на окремому домені.

                            Власний магазин не має обмежень. Його завжди можна розширити, вдосконалити, додати функціональності, зручності, забезпечити впізнаваність. Якісний сайт з унікальним дизайном допоможе просувати бренд та сприятиме продажам.

                            Водночас його наявність не виключає активності за всіма трьома флангами. Паралельно можна виставляти товари на дошках оголошень, відкрити сторінку бренду на prom.ua, створити пабліки в соціальних мережах. Комплексний підхід лише підвищує шанси вдалого старту бізнесу в мережі.

                            Замовити розробку інтернет-магазину

                            Вебагентство «Червоний хамелеон» пропонує два варіанти створення сайту під інтернет-магазин:

                            1. Купити готове рішення
                            2. Замовити розробку нового ресурсу, орієнтованого на продаж товарів за схемою дропшипінгу.

                            Перший варіант дешевий та швидкий. Але він передбачає шаблонне рішення з базовим функціоналом. Другий – це новий унікальний сайт, у якому наші розробники прорахують та реалізують усі необхідні дропшиперу функції та аспекти:

                            • оповіщення про замовлення та відправка замовлення постачальнику;
                            • інтеграція з ERP-системою та інші методи імпорту-експорту товарів;
                            • підключення CRM для оптимізації продажів та аналітики;
                            • унікальний дизайн, орієнтований на нішу бізнесу та тип товарів;
                            • необмежений каталог;
                            • зручна репрезентація товару;
                            • просте оформлення замовлення.

                            Ви одержите продуманий, ідеально виконаний та протестований сайт, готовий до запуску, пошукового просування та старту продажів.

                            Не відкладайте можливість заробити, замовляйте інтернет-магазин для дропшипінга вже зараз.

                            Щоби безплатно дістати оцінку вартості розробки сайту, заповніть форму замовлення та ми зв’яжемося з вами.


                            Це цікаво
                            • 15 причин обрати Laravel для розробки сайту
                              15 причин обрати Laravel для розробки сайту
                            • Як вибрати CMS для інтернет-магазину
                              Як вибрати CMS для інтернет-магазину
                            • Українська версія сайту – Питання та відповіді
                              Українська версія сайту – Питання та відповіді
                            • 25 грубих промахів в оформленні кошика – що дратує ваших покупців
                              25 грубих промахів в оформленні кошика – що дратує ваших покупців
                            • Вирусы на сайте
                              Віруси на сайті – як їх виявити, знешкодити й ліквідувати заподіяну шкоду
                            • Якою має бути головна сторінка інтернет-магазину
                              Якою має бути головна сторінка інтернет-магазину
                            • Що таке корпоративний сайт
                              Що таке корпоративний сайт
                            • Що таке маркетплейс
                              Що таке маркетплейс
                            • «Сайт під ключ» – що це таке
                              «Сайт під ключ» – що це таке
                            • Як встановити Wordpress
                              Як встановити Wordpress
                            • Як зробити сайт-візитку
                              Як зробити сайт-візитку
                            • Як створити інтернет-магазин на WordPress
                              Як створити інтернет-магазин на WordPress
                            Про веб-студію
                            Портфоліо
                            Вакансії
                            Контакти
                            Блог
                            Створення сайтів
                            Розробка сайтів на Laravel
                            Розробка сайтів на Symfony
                            Розробка сайтів на YII2
                            Створення сайту на WordPress
                            Розробка інтернет-магазинів
                            Створення інтернет-магазину на Prestashop
                            Розробка b2b-сайтів та порталів
                            Розробка особистого кабінету
                            Створення інтернет-магазинів на Laravel
                            Підтримка сайтів
                            Доопрацювання сайтів
                            Перенесення сайтів з Бітрікс на іншу платформу
                            Синхронізація із ERP-системами

                            Карта сайту
                            Оплата та розрахунки
                            Гарантії
                            Наші контакти


                            +38 (095) 520-30-05
                            hello@redchameleon.com.ua
                            Українa, м. Київ, вул. Біломорська, буд. 1А
                            • Facebook
                            • Telegram
                            • Viber
                            • WhatsApp
                            WEB-агентство Красный Хамелеон
                            WEB-агентство Червоний Хамелеон. Розробка, підтримка, просування сайтів та інтернет-магазинів
                            в Україні (Київ, Харків, Одеса, Дніпро, Львів) та інших країнах.
                            © 2013-2022, Червоний хамелеон.