Які процеси він передбачає? В чому переваги й недоліки? Які майданчики можна використовувати для торгівлі за моделлю дропшипінгу? Розберемо докладніше ці питання та дамо корисні поради. Якщо ви замислюєтесь про запуск e-commerce проєкту, то ця інформація для вас.
Дропшипінг (від англійського «drop shipping» – пряме постачання) – це різновид підприємництва, у якому посередник (дропшипер) займається реалізацією товарів від постачальника чи безпосереднього виробника.
У схемі беруть участь 3 сторони: постачальник, посередник, покупець. Для кожної сторони суть прямих постачань виглядає по-своєму.
Для постачальника дропшипінг – це своєрідний аутсорс. Виробник чи великий оптовик доручає посереднику залучення клієнтів.
Він не витрачає час і гроші на рекламу, пошукове просування, спілкування зі споживачами. Зате виробляє, зберігає продукцію та відправляє її на замовлення від дропшипера.
Посередник шукає покупців для товарів. Коли знаходить, то передає замовлення постачальнику, зі складу якого відбувається відправка споживачеві. При цьому у посередника з постачальником має бути укладений договір.
Заробіток дропшипера – маржа. Тобто різниця між закупівельною та продажною ціною. Тому дропшипер ставить свою націнку. При цьому посередник розглядає дропшипінг як різновид підприємництва. Саме на нього покладаються основні завдання щодо організації бізнесу:
Покупець не бачить різниці між покупкою товару у дропшипера та придбанням у класичному інтернет-магазині, де товар надсилається зі складу продавця.
Він просто оформлює замовлення, оплачує його та отримує посилку від постачальника. Часто клієнт навіть не знає, що власник комерційного сайту та відправник – різні особи.
Типовий приклад реалізації схеми має такий вигляд:
При цьому важливо пам'ятати, як працює дропшипінг: посередник лише передає замовлення. Йому не потрібно купувати та зберігати великі партії продукції та нести ризики, пов'язані з її псуванням чи зникненням.
Отже, запуск ресурсу для продажів не потребуватиме великих вкладень і складної організації. Це робить схему дуже популярною.
Але, як і інші схеми ведення бізнесу, цей спосіб не ідеальний. Він має як переваги, так і недоліки. Їх обов'язково потрібно зважити, перш ніж зайнятися дропшипінгом.
Є як мінімум 6 причин обрати для себе дропшипінг:
Для новачка в e-commerce це зручний варіант з відносно невисоким порогом входу.
Не все так безхмарно, тож давайте поговоримо про недоліки. Серед них можна виділити 7 ключових моментів:
Проблема в тому, що підприємець часто дізнається про існування таких недоліків уже після того, як почав торгувати за системою дропшипінгу.
Звісно, вони не катастрофічні. Їх можна подолати шляхом переговорів із постачальниками, налагодження взаємодій, автоматизації процесів.
Як і в будь-якій справі, треба дотримуватись мети. Головне, навчитися прогнозувати та долати труднощі. При правильному підході у вас може вийти успішний інтернет-магазин.
Щоб запустити продажі потрібно:
Давайте розглянемо докладніше обидва пункти.
Одне з головних питань дропшиперів-початківців – як знайти постачальника для інтернет-магазину. І тут потрібно звернути увагу на 2 аспекти – кількісний та якісний:
Тобто, щоб знайти постачальника, треба витратити деякий час. Шукати слід серед інтернет-магазинів, які пропонують оптові постачання. Досить часто на їхніх сайтах міститься інформація про роботу по дропшипінгу.
Також можна відвідати тематичні форуми на зразок IronFlex або ЗооДом. Там формується певна спільнота, учасники якої знають одне одного. На форумах є система рейтингів, яка викликає довіру. Тому люди менше остерігаються шахрайства, ніж на дошках оголошень.
Під час пошуку партнера для потенційної співпраці можна використовувати навіть запити в пошуковій системі. Але як вибрати відповідну компанію, щоб заробити на дропшипінгу в Україні, а не змарнувати час і гроші?
Для цього можна використовувати такі рекомендації:
Доки майбутній посередник визначається з постачальниками, можна подумати про технічну сторону питання. Як конкретно продавати товари в мережі. Для цього існує 3 варіанти:
Пропонуємо розглянути переваги й недоліки кожного зі згаданих варіантів.
Переваги:
Недоліки:
Переваги:
Недоліки:
Переваги:
Недоліки:
Наше бачення таке:
Свій магазин не має обмежень. Його завжди можна розширити, вдосконалити, додати функціональності, зручності, забезпечити впізнаваність. Якісний сайт з унікальним дизайном допоможе просувати бренд і сприятиме продажам.
При цьому його наявність зовсім не відкидає активності на всіх трьох флангах. Паралельно можна виставляти товари на дошках оголошень, створити сторінку бренду на prom.ua, завести сторінки соціальних мереж. Комплексний підхід лише підвищить шанси успішного розвитку бізнесу в мережі.
Веб-агенція «Червоний хамелеон» пропонує 2 варіанти створення сайту під інтернет-магазин:
Перший варіант дешевше й швидше. Але він передбачає шаблонне рішення з базовим функціоналом. Другий – це новий унікальний сайт, в якому наші розробники реалізують усі необхідні дропшиперу функції:
Ви отримаєте продуманий, професійно виконаний та протестований сайт, готовий до запуску, пошукового просування й старту продажів.
Не відкладайте можливості заробити, замовляйте інтернет-магазин для дропшипінгу вже зараз. Щоб розрахувати вартість розробки сайту, заповніть форму заявки – ми зв'яжемося з вами.