Створення інтернет-магазину шин і дисків

Створення адаптивного та конверсійного інтернет-магазину шин і дисків зі спеціалізованим функціоналом та зовнішніми інтеграціями.

Розробка інтернет-магазину шин та дисків потребує комплексного підходу та участі тільки професійної команди. Довіривши сайт з продажу шин та дисків нам, ви отримаєте продуктивний та функціональний інтернет-магазин, з яким ваші конкуренти залишаться позаду.

Розробка інтернет-магазину шин та дисків

Розробка інтернет-магазину шин та дисків на шаблоні

Обмежений бюджет чи немає часу на довгу розробку інтернет-магазину? У нас для вас є відмінне рішення. Пропонуємо купити готовий спеціалізований магазин з опрацьованим функціоналом та адаптованим під нішу дизайном. Ви отримаєте відповідний шаблон та широкий функціонал з можливістю швидкого та зручного підбору легкових, вантажних та мотошин, а також витратних матеріалів. Готове рішення відкриває можливість неймовірно швидко запустити сайт для продажу та просування у мережі. Після чого залишиться зробити налаштування необхідних сервісів та замінити демо-контент на потрібну інформацію. А головне – для покупки готового сайту не потрібні великі вкладення. Це значно дешевше, ніж замовляти розробку сайту з нуля.

Створення сайту для продажу шин під ключ

Для створення унікального інтернет-магазину ми пропонуємо індивідуальну розробку детального ТЗ. У такому разі немає обмежень, передбачених готовим рішенням у шаблоні та функціоналі. Ви отримаєте сайт з:

  • унікальним дизайном – ми розробимо концепт, зробимо макети, виконаємо верстку та інтеграцію дизайну;
  • необхідними функціями та можливостями, зазначеними в технічному завданні;
  • зовнішніми інтеграціями – ми підключимо сторонні послуги (телефонія, чат-боти, соцмережі), синхронізуємо інтернет-магазин з 1С, BAS, зв'яжемо з базами запчастин;
  • системами аналітики.

Інтеграція з 1С: оновлення товарів, залишків та цін

Природна інтеграція із системами обліку 1С, BAS спрощує додавання товарів на сайт. Забезпечимо двосторонню синхронізацію інтернет-магазину та системи обліку для:

  • актуалізації в каталозі списку товарів, цін, наявності та залишків за складами;
  • передачі замовлень із сайту в 1С.

Добре налаштована інтеграція заощаджує час на роботу з інтернет-магазином та гарантує доступ до актуальних даних у будь-який час. Якщо ваша версія 1С була кастомізована, ми доопрацюємо інструмент зв'язку так, щоб і магазин, і система обліку отримували коректні дані в потрібні розділи.

Підключення систем оплати і доставки

Ми забезпечимо ваш інтернет-магазин шин необхідним інструментарієм для прийому онлайн-платежів. Підключимо LiqPay або інтегруємо інші послуги онлайн-оплати за технічним завданням клієнта. Додамо модуль доставки «Новою поштою» з можливістю вибору міста та відділення під час оформлення замовлення на сайті.

Підключення зовнішньої бази TecDoc

Каталог транспортних засобів та автозапчастин. Містить понад 6 мільйонів товарних позицій. Інтеграція з інтернет-магазином забезпечить прямий пошук артикулів оригінальних та неоригінальних виробників.

  • пошук запчастин;
  • повні характеристики товарів;
  • прайс цін, постачальників, наявності та строків поставки;
  • інтеграція із 1С.

Підключення сервісу МаркетМіксер

Онлайн-сервіс для обробки прайс-аркушів. Автоматизує роботу інтернет-магазину із залишками, цінами, постачальниками та контентом.

  • поєднує в одну систему всіх постачальників;
  • автоматично оновлює залишки та ціни;
  • генерує зведений прайс-лист;
  • відстежує ціни конкурентів;
  • розраховує маржу для рекомендованих роздрібних цін;
  • структурує найменування товарів;
  • підбирає базу автозапчастин з автомобілів.

Ціль – максимум конверсії

Специфіка товару визначає особливості функціоналу сайту з продажу автомобільних шин та дисків.

При великому асортименті автотоварів важливо організувати зручний підбір автошин та дисків за заданими параметрами. Щоб користувач залишився на сторінці та детально ознайомився з асортиментом, фільтри та пошук мають бути швидкими, точними, простими та зрозумілими.

Підбір за типом авто

Магазин має бути «дружнім» до своїх відвідувачів. Клієнт не хоче окремо шукати, які шини чи диски підійдуть саме для його автомобіля. На посадочних сторінках важливо запропонувати відфільтрувати товари за транспортними засобами:

  • марка
  • модель
  • рік випуску
  • модифікація
  • тип

Підбір за параметрами

Для більш точного вибору передбачається фільтр за всіма параметрами шин та дисків. Блок із підбором повинен бути помітним і швидко відповідати на запити користувача, якому цікава наявність та можливі варіанти за заданими характеристиками.

Для шин:

  • ширина
  • профіль
  • діаметр
  • сезон (всесезонні, зимові, літні)
  • шиповані
  • нешиповані
  • run on flat
  • бренд

Для дисків:

  • діаметр обода
  • ширина обода
  • свердлівка
  • тип (штамповані, ковані, литі, складні)
  • виліт
  • центральний отвір
  • бренд

Зручний каталог та фільтри для підбору товару

Приділяємо увагу каталогу. Добре опрацьовані фільтри та лістинг – ключ до підвищення конверсії. Вони допомагають швидко орієнтуватися навіть у сотнях тисяч найменувань.

Найважливіші вимоги до каталогу інтернет-магазину шин та дисків:

  • простота та передбачуваність - не повинно бути неочевидних кнопок, дій або посилань, не змушуйте клієнта замислюватися над кожним кліком;
  • висока швидкість – навіть, якщо в асортименті десятки та сотні тисяч товарів, сторінка з результатами пошуку та фільтрація повинні формуватися блискавично, ніхто не чекатиме довго;
  • юзабіліті – можливість зручно переглядати каталог на мобільній та десктопній версії сайту, позиції кнопок та сортування повинні розташовуватись у очікуваних місцях.

Є безліч інструментів для формування швидких та зручних фільтрів у каталогах. Фасетні індекси, композитний кеш, розумні фільтри – технології, які зроблять ваш каталог функціональним та зручним.

Хороші практики при розробці каталогу шин та дисків:

  • наявність блоків рекомендованих товарів та розділів;
  • створення товарних пропозицій SKU з типорозмірами кожної моделі;
  • фільтри сезонності, шипування та run-flat у параметрах підбору шин;
  • інформери про наявність та кількість товару – заощаджуйте час клієнтів;
  • розумний фільтр з можливими поєднаннями за вибраними параметрами;
  • AJAX-режим для миттєвого виведення результатів без поновлення сторінки;
  • можливість порівняти та відкласти товари;
  • стікери на прев’ю товару, такі як "Хіт", "Розпродаж", "Новинка", з функцією редагування;
  • наявність допоміжних елементів для картки товару: тизери, рейтинг та стара ціна.

Етапи створення сайтів з продажу шин і дисків

Всього 4 кроки, і ваш сайт готовий до просування та залучення нових клієнтів та партнерів.

Складання техзавдання

Серйозний проєкт починається з технічного завдання. Воно допомагає клієнту контролювати процес, а розробнику – створювати якісний інструмент онлайн-продажу автозапчастин.

Верстка та розробка функціоналу

Залежно від вашого вибору, наша команда адаптує вибраний шаблон або верстає сайт з нуля. Програмісти підключають зовнішні бази, настроюють інтеграцію з вибраними сервісами, пишуть код для коректної роботи кожного елемента інтернет-магазину.

Тестування та наповнення сторінок

На цьому етапі проводиться перевірка працездатності всього сайту, оптимізації та адаптивності під різні типи браузерів та пристроїв. Внесення інформації та завантаження контенту.

Запуск готового проєкту

Завантаження контенту та запуск: перенесення проєкту на сервер клієнта, настроювання, підключення домену, перепідключення сервісів, тестування бойового сайту.

Чому створення інтернет-магазину шин та дисків варто довірити Червоному хамелеону


Повний контроль

Ми надаємо доступ до CRM, де ви контролюєте прогрес реалізації проєкту.

Прозорість процесів

Ви платите лише за фактично виконану роботу – звіт із щохвилинним таймінгом.

Досвід і кваліфікація

Ми працюємо з 2013 року та допомагаємо перекладати ваш бізнес в онлайн.

Вигідна співпраця

Оренда сервера протягом усього часу розробки - безкоштовна, працюємо на власних потужностях.
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ

Скільки коштує створення інтернет-магазину шин і дисків з нуля?

У підсумкову ціну інтернет-магазину шин та дисків входить вартість: ліцензії, готового рішення, модулів; роботи команди зі створення та персоналізації проєкту. Ви платите безпосередньо за час, виділений на створення інтернет-магазину.

Які платформи та технології ви використовуєте для створення інтернет-магазину шин та дисків?
Чи займаєтесь ви просуванням та розкручуванням інтернет магазину шин та дисків?
Скільки часу потрібно, щоб створити інтернет магазин шин та дисків з нуля?