Інтернет-магазин органічної косметики.
SEO-аудит та впровадження SEO ТЗ з 2019 року, як результат, отримали збільшення трафіку майже в 4 рази.
За умови масового переходу бізнесу в Україні в онлайн-режим вихід на комерційно рентабельний обіг для інтернет-магазинів вимагає грамотного пошукового просування. Ми допоможемо зробити ваш вебресурс повноцінним самостійним каналом збуту та усунемо всі бар’єри, що перешкоджають стабільному зростанню фінансових показників.
Інтернет-магазин органічної косметики.
SEO-аудит та впровадження SEO ТЗ з 2019 року, як результат, отримали збільшення трафіку майже в 4 рази.
Приватний медичний центр, який надає послуги профільних фахівців.
Почали співпрацю в 2020 році. SEO-аудит, використання SEO ТЗ. В результаті отримали збільшення трафіку.
Розпочинаючи бізнес у сфері eCommerce, головне – розуміти, наскільки досягнення цілей проєкту залежить від ефективності стратегії просування інтернет-магазину.
Основною причиною прогорання більшості молодих перспективних проєктів стає спроба власників зайнятися розкруткою самостійно або за допомогою фрилансерів. Брак комплексного професійного підходу в конкурентних нішах закономірно веде до втрати грошей та часу, що мінімізує шанси потрапити в ТОП Google.
Серйозний онлайн-бізнес починається сьогодні не з ризикованих експериментів, а з грамотного формування довгострокового каналу залучення постійних клієнтів – планомірного SEO-просування від експертів, що мають практичний досвід, знання, навички, необхідні ресурси та професійне чуття.
Популярність електронної комерції в сучасному світі – очевидна причина зростаючої складності просування інтернет-магазинів, як у Києві, так і в будь-яких інших регіонах. Без глибокого розуміння специфіки розкрутки в цій сфері та комплексного професійного підходу не можна розраховувати на успіх.
Сумарний рівень досвіду й компетенцій цілої команди експертів – гарантія ефективного просування, всебічного поліпшення проєкту, збереження досягнутих результатів.
Вартість просування розраховується індивідуально для кожного проєкту та визначається низкою чинників – специфікою тематики, поточним станом сайту, рівнем конкуренції в ніші. Має значення також асортимент товарів (кількість категорій), географія охоплення та бюджет.
Бюджет на розкрутку інтернет-магазину може становити від $300 до $2000 щомісяця залежно від цілей та завдань клієнта, а також поточних позицій сайту та низки інших чинників.