Інтернет-магазин автозапчастин.
Розробка інтернет-магазину автозапчастин на 450 000 SKU на Laravel. SEO-оптимізація, інтеграція та ін. з 2022.
Створення адаптивного та конверсійного інтернет-магазину шин і дисків зі спеціалізованим функціоналом та зовнішніми інтеграціями.
Розробка інтернет-магазину шин та дисків потребує комплексного підходу та участі тільки професійної команди. Довіривши сайт з продажу шин та дисків нам, ви отримаєте продуктивний та функціональний інтернет-магазин, з яким ваші конкуренти залишаться позаду.
Обмежений бюджет чи немає часу на довгу розробку інтернет-магазину? У нас для вас є відмінне рішення. Пропонуємо купити готовий спеціалізований магазин з опрацьованим функціоналом та адаптованим під нішу дизайном. Ви отримаєте відповідний шаблон та широкий функціонал з можливістю швидкого та зручного підбору легкових, вантажних та мотошин, а також витратних матеріалів. Готове рішення відкриває можливість неймовірно швидко запустити сайт для продажу та просування у мережі. Після чого залишиться зробити налаштування необхідних сервісів та замінити демо-контент на потрібну інформацію. А головне – для покупки готового сайту не потрібні великі вкладення. Це значно дешевше, ніж замовляти розробку сайту з нуля.
Для створення унікального інтернет-магазину ми пропонуємо індивідуальну розробку детального ТЗ. У такому разі немає обмежень, передбачених готовим рішенням у шаблоні та функціоналі. Ви отримаєте сайт з:
Природна інтеграція із системами обліку 1С, BAS спрощує додавання товарів на сайт. Забезпечимо двосторонню синхронізацію інтернет-магазину та системи обліку для:
Добре налаштована інтеграція заощаджує час на роботу з інтернет-магазином та гарантує доступ до актуальних даних у будь-який час. Якщо ваша версія 1С була кастомізована, ми доопрацюємо інструмент зв'язку так, щоб і магазин, і система обліку отримували коректні дані в потрібні розділи.
Ми забезпечимо ваш інтернет-магазин шин необхідним інструментарієм для прийому онлайн-платежів. Підключимо LiqPay або інтегруємо інші послуги онлайн-оплати за технічним завданням клієнта. Додамо модуль доставки «Новою поштою» з можливістю вибору міста та відділення під час оформлення замовлення на сайті.
Каталог транспортних засобів та автозапчастин. Містить понад 6 мільйонів товарних позицій. Інтеграція з інтернет-магазином забезпечить прямий пошук артикулів оригінальних та неоригінальних виробників.
Онлайн-сервіс для обробки прайс-аркушів. Автоматизує роботу інтернет-магазину із залишками, цінами, постачальниками та контентом.
Специфіка товару визначає особливості функціоналу сайту з продажу автомобільних шин та дисків.
При великому асортименті автотоварів важливо організувати зручний підбір автошин та дисків за заданими параметрами. Щоб користувач залишився на сторінці та детально ознайомився з асортиментом, фільтри та пошук мають бути швидкими, точними, простими та зрозумілими.
Підбір за типом авто
Магазин має бути «дружнім» до своїх відвідувачів. Клієнт не хоче окремо шукати, які шини чи диски підійдуть саме для його автомобіля. На посадочних сторінках важливо запропонувати відфільтрувати товари за транспортними засобами:
Підбір за параметрами
Для більш точного вибору передбачається фільтр за всіма параметрами шин та дисків. Блок із підбором повинен бути помітним і швидко відповідати на запити користувача, якому цікава наявність та можливі варіанти за заданими характеристиками.
Для шин:
Для дисків:
Приділяємо увагу каталогу. Добре опрацьовані фільтри та лістинг – ключ до підвищення конверсії. Вони допомагають швидко орієнтуватися навіть у сотнях тисяч найменувань.
Найважливіші вимоги до каталогу інтернет-магазину шин та дисків:
Є безліч інструментів для формування швидких та зручних фільтрів у каталогах. Фасетні індекси, композитний кеш, розумні фільтри – технології, які зроблять ваш каталог функціональним та зручним.
Хороші практики при розробці каталогу шин та дисків:
Всього 4 кроки, і ваш сайт готовий до просування та залучення нових клієнтів та партнерів.
У підсумкову ціну інтернет-магазину шин та дисків входить вартість: ліцензії, готового рішення, модулів; роботи команди зі створення та персоналізації проєкту. Ви платите безпосередньо за час, виділений на створення інтернет-магазину.