Специфіка товару визначає особливості функціоналу сайту з продажу автомобільних шин та дисків.
При великому асортименті автотоварів важливо організувати зручний підбір автошин та дисків за заданими параметрами. Щоб користувач залишився на сторінці та детально ознайомився з асортиментом, фільтри та пошук мають бути швидкими, точними, простими та зрозумілими.
Підбір за типом авто
Магазин має бути «дружнім» до своїх відвідувачів. Клієнт не хоче окремо шукати, які шини чи диски підійдуть саме для його автомобіля. На посадочних сторінках важливо запропонувати відфільтрувати товари за транспортними засобами:
- марка
- модель
- рік випуску
- модифікація
- тип
Підбір за параметрами
Для більш точного вибору передбачається фільтр за всіма параметрами шин та дисків. Блок із підбором повинен бути помітним і швидко відповідати на запити користувача, якому цікава наявність та можливі варіанти за заданими характеристиками.
Для шин:
- ширина
- профіль
- діаметр
- сезон (всесезонні, зимові, літні)
- шиповані
- нешиповані
- run on flat
- бренд
Для дисків:
- діаметр обода
- ширина обода
- свердлівка
- тип (штамповані, ковані, литі, складні)
- виліт
- центральний отвір
- бренд