Лінкбілдинг

Застосовуємо індивідуальний підхід у роботі з клієнтами. Розміщуємо посилання лише з вашого відома. Відстежуємо зміни у стратегіях конкурентів та в пошукових алгоритмах. Адаптуємо стратегію лінкбілдингу під них. Працюємо з інтернет-магазинами, сайтами послуг, інформаційними проєктами. Рекомендуємо лише те, що працює.

Наші послуги з лінкбілдингу

Аналіз посилального профілю конкурентів

Створюємо матрицю кількості та рейтингу (DR) посилань вашого сайту та конкурента. Аналізуємо кількість донорів/посилань на конкретні сторінки сайту.

Інформація про конкурентів допомагає підібрати тематичні майданчики, оцінити рівень конкуренції та бюджети на лінкбілдинг у вашій ніші.

Аналіз посилального профілю сайту клієнта

Перед початком лінкбілдингу вивчаємо вхідні та вихідні посилання на вашому сайті. Це допомагає зрозуміти поточний стан маси посилань, виявити неякісні посилання та видалити їх, щоб вони не ускладнювали подальше просування сайту. Після аналітичної роботи розпочинаємо створення стратегії.

Побудова індивідуальної стратегії просування посиланнями

На підставі аналізу сайту клієнта та конкурентів затверджуємо стратегію лінкбілдингу на 3-6 місяців. Узгоджуємо стратегію з цілями та бюджетом клієнта. Періодично оцінюємо ефективність стратегії – в разі потреби вносимо коригування.

Крауд-маркетинг

Підбираємо тематичні форуми та майданчики для розміщення на них постів, питань та коментарів з посиланнями на ресурс, що просувається.

При правильному підході, це допомагає підвищити позиції сайту в пошуковій видачі. Ризики та витрати мінімальні. Використовується для підготовки сайту до аутрічу.

Аутріч

Один з найдієвіших і найбезпечніших способів просування. Це різновид крауд-маркетингу, тому частина посилань може розміщуватись безкоштовно. Але для розміщення мають бути прямі домовленості з власниками майданчиків.

Можливе розміщення текстів у популярних блогах. У деяких випадках домовляємось про взаємне розміщення посилань, матеріалів і згадок. Такий підхід створює можливості для колаборацій.

Сабміти й каталоги

Розміщуємо платні та безкоштовні посилання на відгуковиках, картах, відеохостингах, сайтах з пошуку роботи та в соціальних мережах. Також працюємо з агрегаторами, довідниками, галузевими каталогами.

Такі посилання розбавляють посилальну масу й допомагають підвищити авторитетність домену, що просувається. При виборі майданчиків ми приділяємо особливу увагу їхній трастовості.

Етапи лінкбілдингу

Просування інтернет-магазину відрізнятиметься від просування ресурсу новин або сайту послуг. Також порядок робіт із просування залежатиме від ніші, конкуренції, бюджету. Але загалом процес лінкбілдингу матиме наступні етапи:

Аудит посилальної маси

Якщо сайт вже має вхідні посилання, то фахівці перевіряють якість, кількість посилань і розподіл їхньої ваги по сторінках. Це дає розуміння подальших дій. Так ми дізнаємося, які сторінки вже просувалися, а які потрібно просувати.

Створення стратегії

На цьому етапі лінкбілдери визначають цільові сторінки, анкори, типи посилань, методи просування. Формуємо план робіт і бюджет на місяць/квартал.

Вибір сайтів-донорів

Підбираємо авторитетні майданчики для лінкбілдингу. У випадку з аутрічем домовляємось з адміністраторами про розміщення посилань. Від якості роботи на цьому етапі залежить загальний результат процесу.

Підготовка контенту

Посилання мають виглядати природно, тому під них створюється тематичний контент – статті, коментарі, відгуки, зображення. Вони допомагають створити потрібний контекст.

Розміщення посилань

На цьому етапі фахівці реалізують стратегію лінкбілдингу та розміщують посилання з навколо посилальним контентом на обраних ресурсах. При цьому вони дотримуються графіка публікацій, щоб не допустити “посилальних вибухів”. Щоб уникнути санкцій, процес має проходити плавно.

Оцінка ефективності

SEO-фахівець використовує linkbox.pro, щоб оцінити приріст посилань та їхній вплив на позиції сайту. У міру розвитку проєкту ми додаємо нові майданчики, типи посилань та методи просування (крауд-маркетинг, аутріч, сабміти чи каталоги). Результатом стає підвищення трастовості та збільшення Domain Rating сайту.

Звіт і рекомендації

Формуємо звіти з інформацією про виконану роботу та отримані результати. Робимо прогнози та даємо рекомендації щодо подальшого просування. Обговорюємо результати із замовником, за потреби допрацьовуємо стратегію.

Переваги лінкбілдингу

Якість донорів
Відбираємо незаспамлені, з хорошим Domain Rating і трафіком майданчики. Думаємо про довгострокові перспективи розвитку, а не лише про короткострокові результати. Узгоджуємо вибір доменів із замовником.
Повна прозорість
Замовник від самого початку має доступ до всіх бірж для купівлі посилань, спеціалізованих сервісів, даних по проєкту. Ми реєструємо все на ім'я та пошту клієнта, щоб не прив'язувати його до себе.
Пряма оплата
При платному розміщенні посилань замовник перераховує гроші безпосередньо на рахунки власників майданчиків чи бірж. Ми не проводимо гроші через себе. Тільки беремо плату за свої послуги.
Перегляд стратегії
Окрім початкового аналізу стратегій конкурентів, ми кожні 3-6 місяців робимо повторний аналіз. Оцінюємо зміни у конкурентів та оновлюємо стратегію лінкбілдингу для клієнта.
Робота з контентом
Самі пишемо тексти для лінкбілдингу, знімаємо із замовника головний біль пошуку копірайтера, перевірки текстів, редагування, перекладу та інших організаційних моментів.
Довгострокове співробітництво
Продовжуємо підтримувати позиції сайту після виходу в топ пошукової видачі. Оновлюємо та нарощуємо посилальну масу. При переході на нову платформу налаштовуємо 301 редиректи, щоб перенести масу посилань і не втратити відвідувачів.
Давайте обговоримо ваш проєкт

Відповідаємо на популярні запитання

Що входить до послуги лінкбілдингу?

До послуги лінкбілдингу входить підготовча аналітична робота, вибір майданчиків для розміщення посилань, підготовка контенту, нарощування посилальної маси та оцінка результатів.

Яким сайтам потрібен лінкбілдинг?
На які критерії ви спираєтеся під час пошуку сайтів-донорів?
Від чого залежить вартість лінкбілдингу?