займається виробництвом металопластикових вікон з 2004 року.
Розпочали співпрацю в 2021 році. Розробили та запустили сайт-візитку для віконної компанії на фреймворку Laravel.
Якісний іміджевий сайт-візитка може забезпечити бізнесу постійний потік клієнтів, стати ефективною конкурентною перевагою, а згодом – перетворитися на потужний корпоративний ресурс. В «Червоному хамелеоні» створюються саме такі – корисні, актуальні та незамінні інструменти електронної комерції. Ми знаємо всі секрети й тонкощі створення унікальних лаконічних веб-ресурсів, використовуємо у розробці передові технології, маркетингові дослідження, враховуємо психологію користувачів.
займається виробництвом металопластикових вікон з 2004 року.
Розпочали співпрацю в 2021 році. Розробили та запустили сайт-візитку для віконної компанії на фреймворку Laravel.
Розробка сайту компанії та особистого кабінету клієнтів ломбарду. Інтеграція із кастомною 1С. Підтримка з 2019 р.
Це аналог персональної візитної картки в інтернеті з детальною інформацією про компанію, товари та послуги.
Сайт-візитка (business card website) зазвичай складається з однієї або декількох сторінок, як правило, структура та наповнення проєкту оновлюються рідко, в міру того, як змінюється інформація про компанію. Водночас, веб-ресурс такого типу є достатньо інформативним для повноцінного представлення компанії або приватної особи на ринку. А в деяких нішах бізнесу візитки достатньо.
Веб-агентство «Red chameleon» пропонує створення сайту-візитки як найбільш вдалий початок бізнесу, а також гідне представництво компанії в Інтернеті. Розроблений нашими спеціалістами сайт-візитка – це преміум рішення для розміщення інформації про Вашу компанію та збільшення потоку клієнтів із мінімальними витратами.
Обмежена кількість статичних сторінок та малий обсяг контенту перетворює створення сайту-візитки на справжнє мистецтво. Завдання щодо створення такого ресурсу здається простим, але в реальності вимоги до нього величезні – за умови мінімальних ресурсів він мусить сприяти досягненню безлічі цілей.
Представникам малого та середнього бізнесу, стартапам і компаніям, які бажають презентувати свої товари чи послуги в Інтернеті, приватним спеціалістам, компаніям, ще не готовим вкладати значні кошти у створення корпоративного веб-ресурсу тощо.