Створення інтернет-магазину автозапчастин

Продаж автомобільних запчастин у мережі суттєво відрізняється від інших видів електронної комерції. Особливості пов'язані зі специфікою використання централізованих пошукових систем та баз даних деталей для авто, наприклад, TecDoc. Тому створення інтернет-магазину автозапчастин – це насамперед коректна інтеграція каталогів. А це завдання для кваліфікованих розробників.

Особливості розробки інтернет-магазинів автозапчастин

Онлайн-майданчик, що торгує автозапчастинами гуртом та в роздріб, має низку специфічних особливостей, зумовлених величезними номенклатурами продукції, наявністю взаємозамінних аналогів на складах тощо. Для створення програмного продукту, здатного принести бізнесу реальні вигоди, необхідно врахувати у розробці безліч нюансів.

Безліч можливостей для клієнта

Серед обов'язкових інструментів – пошук запчастин за VIN-кодом, онлайн-чати з продавцем, історія замовлень, інформування щодо статусу, доступ до різних способів оплати, участь у бонусних програмах тощо.

Формування ціни

У конверсійному онлайн-магазині запчастин для різних груп клієнтів слід передбачити відповідне налаштування знижок та націнок, гнучке формування прайс-листів та обробку їх у будь-якій валюті.

Грамотна організація каталогу із фільтрами

Потрібно, щоб замовник міг знаходити запчастини, навіть не знаючи їхньої точної назви, наприклад, за призначенням. Важлива можливість вибору типу деталей, марок машини, варіативності вартості тощо. Різноманітність товарів визначить кількість розділів, кожна сторінка оптимізується під популярні у регіоні запити.

Просте керування сайтом, автоматизація бізнес-процесів

Грамотне налаштування CRM-системи полегшить обробку замовлень та редагування, систематизує взаємодію з клієнтами. Гнучка система поділу прав дозволяє призначати повноваження менеджерам.

Як відбувається створення інтернет-магазину автозапчастин

Створення інтернет-магазину – комплексний процес, у якому беруть участь різнопланові спеціалісти: програмісти, дизайнери, верстальники, тестувальники, менеджери. Внаслідок роботи команди «Червоного хамелеону» ви отримаєте повністю готовий інструмент продажу автозапчастин у мережі.

Дослідження ніші та складання докладного ТЗ

Пишемо поетапне технічне завдання із зазначенням таймінгу для розрахунку ціни та контролю за ходом проєкту. На цій стадії визначаємо набір функцій, необхідний для інтернет-магазину, пропонуємо шляхи втілення.

Вибір CMS, шаблон або замовлення персонального дизайну

CMS – це система керування контентом – серце сайту. Ми запропонуємо платформу для створення інтернет-магазину автозапчастин, яка забезпечить проєкт максимальною продуктивністю, комфортом та не вийде за межі бюджету замовника. При створенні зовнішнього вигляду сайту можна піти двома шляхами: вибрати відповідний шаблон та кастомізувати під потреби замовника або створити персональний дизайн і зверстати за намальованими макетами.

Верстка та створення функціоналу інтернет-магазину автозапчастин з нуля

Верстка та створення функціоналу інтернет-магазину автозапчастин з нуля. У цій стадії інтегрується шаблон чи верстається з нуля. Підключається TecDoc, 1С, інші бази даних та послуги. Пишеться код для роботи каталогу, картки товару, кошика та інших елементів сайту автозапчастин.

Наповнення контентом та тестування

Перевіряються інтеграції, імпорт даних, досягаємо стовідсоткової працездатності, адаптивності та продуктивності.

Функціонал інтернет-магазину

У базовий набір можливостей інтернет-магазину з продажу запчастин входять:

  • каталог
  • фільтри
  • оформлення заказу
  • картка товару (опис, характеристики, відгуки)
  • пошук
  • кошик
  • розділ "Вибране"
  • інтеграція з TecDoc чи альтернативними базами даних

А якщо розробка інтернет-магазину автозапчастин замовлена ​​у нас, то ви не обмежені в базовому наборі функцій. Наші розробники створять будь-який унікальний інструментарій, який допоможе бізнесу у мережі.

Чому розробку інтернет-магазину автозапчастин краще замовити у Червоному хамелеоні

У нашому веб-агентстві ви отримаєте дійсно якісні інструменти для електронної комерції, підібрані у чіткій відповідності до потреб та специфіки проекту, його цілей та завдань. Вигоди співпраці з Червоним хамелеоном:

Працюємо на 100% прозоро

Клієнтам доступна CRM із завданнями, де можна відстежувати та контролювати процес реалізації проекту.

Ефективно взаємодіємо із замовником

Вибирайте зручний спосіб зв'язку та отримуйте максимально швидку реакцію.

Економимо ваші кошти

Підбираємо оптимальні за витратами грошей та часу продуктивні рішення, своєчасно попереджаємо щодо можливих проблем та вразливостей, які можуть призвести до втрати прибутку, оперативно усуваємо несправності.

Закриваємо усі потреби проекту

Знаходимо актуальні інструменти для залучення клієнтів та зростання продажів, інтегруємо усі необхідні сервіси, забезпечуємо професійну технічну підтримку, доопрацювання і просування.
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ

Скільки коштує розробка інтернет магазину автозапчастин і як формується ціна?

Ви платите лише за час, фактично витрачений на розробку проєкту. Підсумкова вартість залежить від: обраної платформи; масштабів розробки функціоналу та необхідності створення унікальних інструментів; складності інтеграції та підключення сторонніх сервісів; варіантів оформлення – індивідуальний дизайн чи готовий шаблон; наявності додаткових вимог та побажань замовника. З "Червоним хамелеоном" вам доступна розробка інтернет-магазину запчастин будь-якої складності. При цьому ви оплачуєте тільки реально виконану роботу.

Скільки часу займає створення інтернет-магазину автозапчастин із нуля?
Чи займаєтеся ви просуванням та розкручуванням інтернет-магазину автозапчастин?
Які платформи та технології ви використовуєте для створення інтернет-магазину з продажу автозапчастин?