Підтримка сайту на Бітрікс

Сертифіковані розробники Червоного хамелеону пропонують повний спектр послуг із підтримки, модернізації та доопрацювання сайтів на платформі Бітрікс. Враховуючи специфіку бізнесу, його цілі, завдання, потенціал та динаміку сучасного конкурентного ринку, ми знаходимо оптимальні технічні інструменти індивідуально під кожен проект. Розробляємо унікальні модулі та функції, виявляємо вразливості та виправляємо помилки, відновлюємо працездатність, впроваджуємо унікальні рішення для автоматизації проектів, виконуємо інтеграцію зі сторонніми системами та сервісами, удосконалюємо дизайн, що продає.

Які сайти потребують підтримки

Будь-який сайт на Bitrix потребує систематичного обслуговування. Однак найбільшої уваги вимагають бізнес-проекти, які приносять власникові дохід.

Ми здійснюємо підтримку будь-яких сайтів на «1с-Бітрікс»:

  • інтернет магазини
  • портали
  • візитки
  • корпоративні сайти
  • Landing Page
  • сайти-каталоги

Що входить до послуги

Підтримка сайту або інтернет-магазину – це консалтинг та виконання комплексу робіт з моніторингу доступності, налаштування та управління веб-ресурсом. Ми беремо на себе всі роботи з обслуговування сайтів та інтернет-магазинів на 1C-Бітрікс:

  • підтримка працездатності;
  • збереження резервних копій;
  • розширення функціоналу;
  • адміністрування сайту;
  • тестування, встановлення та налаштування модулів;
  • доопрацювання та адаптація шаблону;
  • оновлення CMS 1С-Бітрікс, шаблону, модулів;
  • виправлення помилок;
  • прискорення завантаження сторінок;
  • налаштування композитного кешування;
  • організація інтеграції інтернет-магазину з 1С та іншими системами обліку;
  • внутрішня оптимізація пошукового просування;
  • видалення вірусів та загроз, профілактика зараження ресурсу вірусами;
  • консультування з роботи та налаштування сайту.

Що ви отримаєте при замовленні підтримки сайту на Бітрікс у Червоному xамелеоні

Веб-агентство «Червоний хамелеон» – золотий партнер «1с-Бітрікс» та має компетенції для вирішення завдань будь-якої складності. Насамперед, наші аналітики визначать вектор руху, який має на меті підвищити ефективність конкретного комерційного проекту. Маркетинговий аудит та аналіз бізнес-процесів – основа для складання ТЗ та підбору оптимальних сучасних інструментів підтримки та обслуговування ресурсу. Ми пропонуємо:

Постійну підтримку

Щоденна увага проекту від 2 до 4 годин. Негайне усунення збоїв та виправлення помилок у роботі після їхнього виявлення.

Безпеку та актуальність

Контроль працездатності ресурсу та актуальності його контенту. Очищення від вірусів, захист від несанкціонованого доступу.

Команду професіоналів

Гнучка проектна група висококваліфікованих фахівців, сформована відповідно до потреб клієнта – проект-менеджер, frontend та backend-програмісти, тестувальник, маркетологи, пошуковий оптимізатор та ін.

Гарантовану якість

  • Впровадження правок та удосконалень будь-якого типу та рівня складності.
  • Висока якість послуг та гарантія на виконані роботи.
  • Чесне формування вартості проєкту і відсутність прихованих платежів
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ

Що краще вибрати: постійну технічну підтримку чи разове обслуговування?

Замовляйте разові роботи, якщо потрібно: виправити помилки коду, знайти та видалити віруси, встановити та налаштувати модулі, перенести проект на новий домен або хостинг, провести аудит продуктивності, якості та безпеки коду. При замовленні конкретних робіт вартість послуги не підвищується. При покупці пакету годин підтримки сайту на «Бітрікс» ваш проект отримує пріоритет у виділенні часу перед разовими завданнями. Ви отримаєте до 80 годин роботи злагодженої команди за ціною, еквівалентною зарплаті одного розробника у штаті.

Які завдання вирішує підтримка сайту на Бітрікс?
Скільки коштує технічне обслуговування сайту?
Чи входить розробка додаткового функціоналу до послуги «Підтримка сайту на Бітрікс»?