Створення маркетплейсу

Команда досвідчених розробників «Червоного хамелеону» створює всі види продуктивних сучасних маркетплейсів із зручною та продуманою структурою – продуктові, сервісні, інформаційні, інвестиційні. Ми знаходимо оптимальні технологічні рішення для реалізації стійких бізнес-моделей, інтегруємо торгові онлайн-майданчики з будь-якими CRM та запускаємо проекти, що швидко виходять на окупність.

Що таке маркетплейс

Електронний торговий майданчик (маркетплейс, online marketplace, online e-commerce marketplace) – це вебресурс, що пропонує товари постачальників та забезпечує взаємодію з покупцями до факту укладення угоди.

Власник маркетплейсу може контролювати реальність виконання проведеної угоди та дотримання продавцями їхніх зобов’язань та правил торгового майданчика (платформи).

Власник маркетплейсу заробляє комісійні (%) з кожного придбання товару, послуги або інформації.

Переваги маркетплейсу

  • Маркетплейс об’єднує товари багатьох постачальників. Це гарантує дійсно великий вибір, що приваблює споживачів.
  • Навіть однотипні й однакові позиції можуть бути представлені різними суб’єктами. Покупець має змогу вибрати конкретний товар за оптимальною ціною та умовами.
  • Можливість швидкого старту власного онлайн-бізнесу. Максимальний термін до запуску та початку просування сайту – час на розробку маркетплейсу.
  • Актуальний асортимент, що відповідає потребам ринку.
  • Відсутність організаційних витрат (офіс, склад, доставка).
  • Легке напрацювання бази клієнтів.
  • Постійне джерело доходу.
  • Низькі транзакційні витрати.

Електронний торговий майданчик може виявитися оптимальним рішенням для бізнесу з невеликими витратами та вкладеннями. Це спосіб почати заробляти швидко і просто в порівнянні з запуском класичного інтернет-магазину.

Які бувають маркетплейси

Будова електронного торгового майданчика відрізняється гнучкістю та легко підлаштовується під ринкові тренди й ніші. Переважна маса ресурсів, що працюють за схемою on-demand – маркетплейси. Залежно від типу товару, що продається, окремо можна відмітити:товарні, сервісні, та інформаційні маркетплейси.

Згідно з поділом бізнес-ніш майданчики класифікуються у такий спосіб:

  • продаж товару
  • обмін
  • бронювання (житло, квитки)
  • фінанси
  • транспортні та кур’єрські послуги
  • вакансії
  • доставка їжі
  • освіта
  • аукціони та тендери

Переваги розробки маркетплейсів у «Червоному хамелеоні»

Багатий вибір платформи для сайту

Ми працюємо із більшістю популярних CMS та самописними сайтами.

Оплата тільки за реально виконану роботу

Прозоре формування ціни проєкту залежно від масштабів та складності розробки сайту.

Досвідчені працівники

Програмісти, тестувальники «Червоного хамелеона» входять до штату. Їхня компетенція перевірена досвідом та підтверджена сертифікатами.

Успішні проєкти

Ми створюємо маркетплейси та інші сайти будь-якої складності, що працюють із високими навантаженнями та за умови значної відвідуваності.

Дотримання термінів створення сайтів та торгових майданчиків

Час на кожне завдання під час розробки вказується в докладному техзавданні. Клієнт контролює хід та швидкість реалізації проєкту. Ми запустимо ваш маркетплейс вчасно.

Унікальні рішення

Якщо жоден з існуючих модулів не підходить чи не існує потрібного інструменту, потрібного для проєкту, ми розробимо для вас унікальний вебдодаток.
Давайте обговоримо ваш проєкт

FAQ

Який базовий функціонал у ваших маркетплейсів?

Ваш маркетплейс, замовлений у нас, буде мати в собі такі базові можливості: авторизація та реєстрація користувачів; управління товарами та каталогом; пошук позицій в асортименті; взаємодія з користувачем; статистика сайту та продажів; імпорт товарів; фільтрація за параметрами відповідно до категорії.

Яку платформу краще вибрати для маркетплейсу?
Скільки коштує створення маркетплейсу?
Чи займаєтеся ви підтримкою і доопрацюванням маркетплейсів після розробки?
Скільки часу потрібно для створення маркетплейсу з нуля під ключ?
Ви створюєте унікальний дизайн при розробці маркетплейсу чи використовуєте готові шаблони?