Про проєкт
Мета – створення комфортного та функціонального особистого кабінету на сайті, який дозволить користувачеві контролювати свої договори з компанією та вносити платежі.
Початок робіт з розробки
Реалізація функціоналу особистого кабінету – не перше завдання, яке «Червоний хамелеон» робив для проекту «Найкращий ломбард». Наші розробники вже були знайомі з сайтом:
- виконали редизайн;
- встановили та налаштували готове рішення «Аспро Корпоративний сайт 2.0», адаптували шаблон під тематику клієнта;
- допомогли встановити «Бітрікс» на VPS-хостинг;
- надавали підтримку при налаштуванні CMS;
- консультували по роботі з рішенням;
- додали другу мову – українську, використовуючи багатосайтову версію системи;
- реалізували функціонал відображення найближчих відділень ломбарду до користувача з урахуванням його розташування;
- виконали кросбраузерне та кросплатформне тестування промальовування сайту та роботу функціоналу;
- допрацювали зовнішній вигляд та верстку для коректного відображення.
Але це була лише прелюдія. Зі справжньою розробкою наші програмісти зіткнулися саме на етапі виконання нового завдання – створення повноцінного функціонального особистого кабінету.
Потрібно було повністю відійти від старого кабінету ломбарду, який був вбудованим інтерфейсом 1С у сайт, і створити з нуля новий оптимізований, безпечний і швидкий.
Основними вимогами клієнта були:
- безпека (багатоступінчаста авторизація, обмежений час сесії, захист від роботів);
- зрозумілий дизайн та простота операцій;
- миттєва оплата (через захищений веб-сервіс з отриманням статусу оплати).
Завдання щодо створення особистого кабінету
- створити та впровадити новий дизайн особистого кабінету, сторінок авторизації та оплати;
- адаптувати зовнішній вигляд до різних пристроїв та платформ;
- забезпечити отримання з 1С даних за договорами авторизованого користувача;
- коректно розраховувати терміни та суми кредитних платежів, штрафних санкцій;
- додати можливість онлайн-оплати.
Щоб не упустити деталей спільно з фахівцем в 1С і замовником було складено дуже широке та докладне технічне завдання, яке нам і потрібно було реалізувати.
Складність
5 з 5
Кейс отримав вищий бал складності з огляду на цілу низку факторів:
- інтеграція з кастомним функціоналом 1С, розробленим спеціально для ломбарду;
- підвищені вимоги щодо безпеки всіх операцій;
- висока відповідальність;
- робота «на гарячу» – вивантажити сервіс потрібно було 100% робітникам, оскільки сайтом вже користувалися реальні клієнти, все мало безперебійно працювати на ресурсі клієнта в перший же день.
Роботи з розробки особистого кабінету користувача
Дизайн та верстка
Для візуального відображення на сайті покрокової авторизації за допомогою пароля, що отримується за СМС, розроблені форми з елементами управління та докладними описами можливих помилок.
Зроблено верстку персональної області сайту з даними за всіма договорами клієнта.
Розроблено сторінки для онлайн оплати в системі Portmone через сайт.
Внесені правки до верстки ряду елементів в особистому кабінеті для десктопних та мобільних пристроїв:
- оформлення таблиць;
- заміна тексту у формах;
- оформлення та розміщення кнопок.